Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2018. a. kell 07.53
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 13.05

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. õppenädal
* Sügis
Algab kool TR lk 2-3

2. õppenädal
* Maal ja linnas
Õppekäik TR lk 4-5

3. õppenädal
* Mis on suvele iseloomulik TR lk 6-7

4. õppenädal
* Puud - kastunned neid? TR lk 8-9
Õppekäik

5. õppenädal
* Aias ja turul TR lk 10-11

6. õppenädal
* Mis on sügisele iseloomulik? TR lk 12-13

7. õppenädal
* Tööd ja tööriistad
Tööks vajalikud esemed ja tööriistad TR lk 14-16

8. õppenädal
* Raskus ja suurus
Kerge ja raske
Kõige suurem ja väiksem, ühesuurused TR lk 17-19

9. õppenädal
Värvid
Värviline maailm TR lk 20

10. õppenädal
Loomad
Koduloomad
Nende tähtsus inimese elus TR lk 21-22

11. õppenädal
Metsloomad TR lk 31 - 32

12. õppenädal
Loomade toitumine
Loomade pojad
Lemmikloomad TR lk 33, 34, 36

13. õppenädal
Organismide tegevused
Kasvamine, arenemine, liikumine TR lk 37-38

14. õppenädal
Elusa ja eluta võrdlemine TR lk 39, 35
Taimede võrdlemine

15. õppenädal
Meeleelundid
Silm ja nägemine TR lk 40-41
Hoia silmi

16. õppenädal
Kõrv ja kuulmine TR lk 42-43
Hääl ja müra

17. õppenädal
Nahk ja kompimine
Nahk kaitseb TR lk 44-45

18.õppenädal
Nina ja haistmine
Tutvumine lõhnaga TR lk 46 - 47

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane teab:
mis on köögiviljad ja kus neid kasvatatakse:
toiduks kasutatakse taimede erinevaid osi;
tervisele on kasulik süüa puu- ja köögivilju;
teravilju- rukis, nisu, oder, kaer;
eluta looduse osi;
elus looduse osi:
okaspuu lehed on okkad;
sügisel langetavad lehtpuud lehed;
viljade sees on seemned;
millest koosneb pilv;
mis on aurumine;
koduloomi ja metsloomi;
kuidas loomad valmistuvad talveks.

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud sõnalised hinnangud.1. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Eristad elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi
Oskad nimetada ja kirjeldada aasta-aegu.
Tunned kodukoha levinumaid taime- ja loomaliike, oskad neid rühmitada.
Oskad nimetada ja näidata taimeosi.


Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* eKoolis on kasutusel kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon esmaspäeviti 13.00 - 13.45 ruumis 206