Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Eesti keel: 6_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Heidi Truu

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Heidi.Truu@nooruse.edu.ee

Loodud: 26. jaanuar 2018. a. kell 11.39
Muudetud: 2. veebruar 2018. a. kell 11.23

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 3 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Põhikooli aineõpetus taotleb, et õpilane:
•austab eesti keelt kui rahvuskultuuri kandjat;
•arendab kriitilist mõtlemist ja analüüsioskust;
•väärtustab head keeleoskust eneseväljendus- ja suhtlusvahendina;
•arendab oma suulist ja kirjalikku väljendusoskust, omandab õigekirjaoskuse;
•õpib mõtestatult lugema ja kirjutama eri liiki tekste;
•loeb eakohast väärtkirjandust, kujundab selle kaudu oma kõlbelisi tõekspidamisi, rikastab oma mõttemaailma;
•arendab kirjanduse mõistmist, kujutlusvõimet, loovust ja kunstimaitset;
•huvitub ilukirjandusest ja paikkonna kultuurist;
•õpib hankima teavet erinevatest allikatest; harjub kasutama sõnaraamatuid ja käsiraamatuid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22.-26.jaan
1)Sissejuhatus uude veerandisse, kokkulepped. Kordamisharjutused tv lk 54-57
2)Tv lk 59 eneseanalüüsi tabel „Sõnaliigid ja reklaam”
3) Kontrolltöö 3 (13.jaan)

16.-20.jaan
1) KOKKU VÕI LAHKU? TARBETEKSTID Õ lk 69, tv lk 3 kordamis-harjutus
2) Tarbetekstid on tarvilikud tarbetekst plaan, hinnakiri, avaldus, mängukavaÕ lk 70–73, tv h 1–3
3) Tarbetekstid on tarvilikud Õ lk 70–73, tv h 1–3

29.1-2.027
1)Nimisõnade kokku- ja lahkukirjutamine Lühenenud sõnatüvi, täiend retsept, toote etikett, menüü, majaplaan Õ lk 74–77, tv h 4–11
2) Nimisõnade kokku- ja lahkukirjutamine Õ lk 74–77, tv h 4–11
3) Nimisõnade kokku- ja lahkukirjutamine Õ lk 74–77, tv h 4–11 Õ ül 117 (etteütlus)

5. - 9. veebr
1) Arvsõnade kokku- ja lahkukirjutamine Põhi- ja järgarvsõna, arve, protokoll, kataloog, tellimiskupong Õ lk 78–79, tv h 12–15
2) Arvsõnade kokku- ja lahkukirjutamine Õ lk 78–79, tv h 12–15
3) Omadussõnade kokku- ja lahkukirjutamine ne- ja line-liiteline omadussõna
annetusakt, eeskiri, seletuskiri Õ lk 80– 83, tv h 16–21 Õ h 129 (loovtöö)

12.-16.veebr
1) Kohanimed kõnelevad liigisõna, nimi kaart, liini marsruut Õ lk 84–87, tv h 22–25
2) Kohanimed kõnelevad Õ lk 84–87, tv h 22–25 Rühmatöö (õ ül 135)Õ ül 137 või tv h 25
3) Kokkuvõte: „Meie klassi retseptiraamat”Õ lk 88

19.-23.veebr
1) Kordamine tv lk 20–21 Eneseanalüüsi tabel tv lk 66
2) Kontrolltöö 4 (16.veeb)
3) TELEVISIOON JA RAADIO. TEGUSÕNA. OTSEKÕNE. Mina ja televisioon Õ lk 89–91, tv h 26–31

5.-9.märts
1) Olevik ja minevik olevik, liht-, täis- ja enneminevik Õ lk 96–99, tv h 37–43
2) Olevik ja minevik Õ lk 96–99, tv h 37–43
3) Eesti Vabariigi sünnipäev

12 - 16. märts
1) Olevik ja minevik Õ lk 96-99, tv 37-43
2)Mina ja raadio programm, stsenaarium, repliik, remark Õ lk 100–103, tv h 44–47
3) Mina ja raadio Õ lk 100–103, tv h 44–47

19.-23.märts
1) Otsekõne ja kaudne kõne. Õ lk 104–108, tv h 48–51
2) Otsekõne ja kaudne kõne. Õ lk 104–108, tv h 48–51
3)Kordamine Tv lk 38–39 Eneseanalüüsi tabel tv lk 66

26.-29.märts
1)Kontrolltöö 5 (13.märts)
2) Kokkuvõte Rühmatöö: kuuldemäng õ lk 108
3) KokI nädal
2. -6. aprill
1) Loovtöö
2) Otsekõne ja kaudkõne õ lk 104–108, tv h 48–51
3) Otsekõne ja kaudkõne õ lk 104–108, tv h 48–51

II nädal 9. - 13. aprill
1) Kordamine tv lk 38-39
2) KONTROLLTÖÖ
3) INTERNETI VÕIMALUSED JA OHUD. ERINEVAD LAUSED. Alus ja öeldis õ lk 118-121, tv h 61-64

III nädal 16. - 20. aprill
1) Alus ja öeldis õ lk 118-121, tv h 61-64
2) Lihtlause. Koondlause õ lk 122-125, tv h 65-69
3) 14.aprill SUUR REEDE

IV nädal 30. aprill-4. mai
1) Lihtlause. Koondlause õ lk 122-125, tv h 65-69
2) Liitlause ja selle kirjavahemärgid õ lk 126-130, tv h 70-78
3) Liitlause ja selle kirjavahemärgid õ lk 126-130, tv h 70-78

V nädal 7.-11.mai
1) Liitlause ja selle kirjavahemärgid õ lk 126-130, tv 70-78
2) Liitlause ja selle kirjavahemärgid õ lk 126-130, tv h 70-78 Kordamine tv lk 52-53
3) Kontrolltöö

VI nädal 14.-18. mai
1) Kordamine tasemetööks
2)16 mai Riiklik tasemetöö
3)Mina ja internet õ lk 112-117, tv h 55-60

VII nädal 21.-25 mai
1) Mina ja internet. Interneti ohud õ lk 112-117, tv h 55-60
2) Tekstide lugemine tv lk 62-65
3) Tekstide lugemine tv lk 62-65

VIII nädal 28.mai - 1.juuni
1) EESTI KEEL JA TEISED KEELED. Eesti keel teiste keelte seas õ lk 131-135, tv h 79–85
2)Sugulaskeeled ja hõimurahvad õ lk 136-141 tv h 86-89
3)Eneseanalüüs, õppeaasta lõpetamine

IX nädal 22. - 26. mai
1) Sugulaskeeled ja hõimurahvad õ lk 136-141, tv h 86-89
2) Sugulaskeeled ja hõimurahvad õ lk 136-141, tv h 86-89
3) Eneseanalüüs tv lk 67-68

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

III veerandi õpitulemused
1. Õpib tundma ja lugema erinevaid tarbetekste ning leidma vajalikku infot hinnakirjast, mängukavast.
2. Õpib nimisõnu õigesti kokku ja lahku kirjutama. Kordab tähestikku.
3. Õpib kirjutama õigesti nii põhi- kui ka järgarvsõnu.
4. Õpib omadussõnu õigesti kokku ja lahku kirjutama. Funktsionaalse lugemisoskuse arendamine.
5. Õpib kirjutama õigesti kohanimesid, vajaduse korral oskab leida abi ÕS-ist.
6. Kirjutab ning kujundab ise retsepti.
7. Õpib tundma telesaadete eesmärke. Õpib esitama küsimusi, avaldama arvamust.
8. Õpib pöörama tegusõnu (ka veaohtlikke) jaatavas ja eitavas kõnes. Oskab vajaduse korral leida abi ÕS-ist.
9. Õpib tegusõnu pöörama olevikus ja minevikus.
10. Tutvub raadiosaadete ülesannetega. Arendab kuulamisoskust.
11. Õpib kirjavahemärgistama otsekõnet. Õpib kaudkõnes olevaid lauseid asendama otsekõnega.
12. Osaleb rühmatöös. Arendab loomingulisust.

Hindamine üles

Hindamisel rakendatakse nii kujundava hindamise põhimõtteid kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasi-/edasisidega; hinnangutega.
Õpilane saab veerandi jooksul hinded kontrollharjutuste, kontrolltöö(de) ja etteütluse eest, valikuliselt hinnatakse tv ja koduste ülesannete täitmist.

KEELEÕPETUS
Kontrolletteütlustel hinne:
"5" - töö veatu
"4" - 1-3 ortograafia viga
"3" - 4-6 viga
"2" - 7-9 viga
"1" - vigu rohkem kui 9

Keelelistel kontrollharjutustel ja kontrolltöödel hinne:
"5" - 90-100% punktide üldarvust
"4" - 75-89%
"3" - 50-74%
"2" - 20-49%
"1" - 0-19%

KIRJATEHNIKA hindamisel võetakse arvesse
* õigete tähevormide kasutamist
* teksti paigutust lehele (ridade täiskirjutamine, ühtlane kirjarida ja kallak, pealkirja paigutus ja esiletõstmine, kuupäeva kirjutamine, äärte jätmine, taandridade kasutamine jne.)
* kirjutatu puhtust
* ärakirja puhul õigekirja
Kirjutusvahend sinine või must tinten-pen (kogu vihik sama värviga!), sama kehtib ka õpilaspäeviku täitmisel.

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" ,mis asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist.
Töö ebaõnnestumise või koolist puudumise korral on õpilasel võimalus arvestuslik töö (kontrolltöö, etteütlus vm) järele vastata 10 päeva jooksul.

Konsultatsioon toimub kolmapäevitii kell 14.00 - 14.45 ruumis 300 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga. Järelvastamine kokkuleppel õpetajaga,. Enne järelvastamist peab õpilane esitama ebaõnnestunud töö kohta nõuetekohase vigade paranduse.