Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kehaline kasvatus: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Inga Engso

klassiõpetaja

Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. jaanuar 2018. a. kell 13.43
Muudetud: 2. mai 2018. a. kell 13.19

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kehaline kasvatus toetab õpilast oma tervist väärtustama eluviisi kujunemisel. Kehalise kasvatusese tundides omandatud teadmised, oskused ja kogemused on aluseks õpilase iseseisvale liikumisharrastusele.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

22. - 26.01
*Teatevõistlused
*Hüpitsaga hüplemine
29.01. - 02.02
*Jooks/kelgutamine
*Hüpitsaga hüplemine
05. - 09.02
*Kelgutamine
*Hüpitsaga hüplemine
12. - 16.02
* Rivi - ja korraharjutused. Üldarendavad harjutused. Jooksumängud.
* Akrobaatika: tirel ette, turiseis, sild
19. - 23.02
* Rivi - ja korraharjutused. Üldarendavad harjutused.
* Akrobaatika: tirel ette, turiseis, sild.
VAHEAEG
05.. - 09.03
* Akrobaatika: tirel ette, turiseis, sild.
* Võimlemiskava
12. - 16.03
* Akrobaatika: tirel ette, turiseis, sild.
* Võimlemiskava
19. - 23.03
* Rivi - ja korraharjutused. Üldarendavad harjutused.
* Teatevõistlused
26. - 29. 03
* Rivi - ja korraharjutused. Üldarendavad harjutused.
* Treening ringsüsteemis
02. - 06. 04
* 300 m jooks.
* 100 m jooks.
09. - 13.04
* Kiirrännak.
* Liikumismängud õues.
16. - 20.04
* 2 km läbimine vabas tempos.
* Liikumismängud õues.

VAHEAEG

02. - 04 . 05
* Ettevalmistavad harjutused palliviskeks.
* Palliviske harjutamine.
07. - 11. 05
* Ettevalmistavad harjutused kaugushüppeks.
* Purjetamine.
14. - 18 . 05
* Kaugushüppe harjutamine.
* Purjetamine.
21. - 25.05
* Jooksuharjutused. Kiirendusjooks 30 m.
* Purjetamine.
28. 05 - 01. 06
* Pendelteatejooksu harjutamine.
* Purjetamine.
04. - 08. 06
Spordipäev.
Praktikapäevad.
11. - 12. 06
Praktikapäevad.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
Oskab rivistuda viirus, kolonnis pöörates paremale, vasakule.
Teab ja järgib ohutusnõudeid ja tunni reegleid.
Teeb erinevaid kõnni-, jooksu- ja hüplemisharjutusi.

Hindamine üles

Kehalises kasvatuses antakse suulisi ja kirjalikke sõnalisi hinnanguid. Hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang toetab õpilase positiivse enesehinnangu kujunemist. Tunnistusele kantakse kehaline kasvatus hinnates osaoskusi.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
Tead ja järgid kehalise kasvatuse tunnis(k.a. ujulas) kehtivaid reegleid ja ohutusnõudeid
Täidad erinevaid rivi- ja korraharjutusi( rivistumine viirgu, kolonni, harvenemine, joondumine, pöörded paigal)
Sooritad lihtsaid võimlemisharjutusi rütmi ja muusika järgi
Sooritad erinevaid kõnni – ja jooksuharjutusi(kestvus-, kiirendus-, süstik- ja pendelteatejooks)
Oskad käsitseda palli(veeretamine, püüdmine, põrgatamine, viskamine)
Sooritad hüppeharjutusi(hoota kaugushüpe, hüplemised hüpitsaga, hüplemise kombinatsioonid, koordinatsioonihüplemine)
Läbid joostes võimetekohase tempoga 600 m distantsi
Omad algteadmisi purjetamisest

Sõnaliste hinnangute kriteeriumid:
T = tean, oskan, kasutan.
Sooritab harjutusi õigesti ettenähtud tempos.
Oskab rakendada tunnis õpitut.
On mängudes aktiivne, tunneb ja täidab mängureegleid.
P = pean veel harjutama
Sooritab eelpool nimetatut mõningate eksimustega. Vajab veel harjutamist.
O = oskus omandamata
Sooritab harjutusi valesti, lohakalt.
Ei oma teadmisi ja oskusi läbivõetud õppematerjalist.
Mängudes on vähepüüdlik, ei oska mängida kollektiivis, ei tunne mängureegleid.
Mõjuva põhjuseta keeldub sooritamast harjutusi või osalemast mängudes.