0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 20. jaanuar 2018. a. kell 23.54
Muudetud: 21. jaanuar 2018. a. kell 00.15
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.
24.01. Seened. Samblikud. Bakterid Õ lk 52- 57; TV lk 38- 41.
31.01. Loomade eluviis. Eri liikide loomade kooselu. Toiduahel. Toiduvõrk. lk 64- 69; tv lk 43-49.
07.02. Organismide rühmad ja kooselu. Kordamine. lk 64- 69; tv lk 43-49.
14.02. Kontrolltöö: Organismide rühmad ja kooselu. Toiduahel.
21.02. * Mis on liikumine? (õ lk 4 - 5), tv lk 1)
* Kuidas liiguvad elusolendid ja asjad? (õ lk 6 - 9, tv lk 2)
* Kiirus (õ lk 10 - 13, tv lk 3)
07.03
* Elekter (õ lk 14 - 19, tv lk 4, 5)
* Kuidas saadakse elektrivoolu? (õ lk 20 - 25, tv lk 5 - 8) Vooluahel.
14.03.
* Magnetid (õ lk 26 - 27, tv lk 9 - 11)
* Kompass (õ lk 28 - 29, tv lk 11)
* Kordamine( õ lk 30-31)
21.03.
Kontrolltöö: Elekter, magnetid, kompass, liikumiune.
28.03.
* Põhiilmakaared (õ lk 32 - 33, tv lk 12 - 14)
04.04.
*Vaheilmakaared (õ lk 36 - 39, tv lk 15-18)
11.04.
*Plaan (õ lk 40 - 43, tv lk 19 - 23)
18.04.
* Leppemärgid (õ lk 44 - 47, tv lk 24 - 27)
VAHEAEG
02.05.
Iseseisev töö: plaani lugemine.
* Kaart ja kaardi legend (õ lk 48 - 51, tv lk 28 - 30)
09.05.
* Tutvume Eesti kaardiga (õ lk 52 - 57, tv lk 31 - 33)
16.05.
* Tutvume veel Eesti kaardiga (õ lk 58 - 61, tv lk 34 - 36)
23.05.
* Kordamine (õ lk 62, 63)
30.05.
Kontrolltöö: kaart ja selle tundmine.
06.05.
Kokkuvõtte tegemine õpitust. Õppekäik loodusesse.
II poolaasta osaoskused.
Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse kujundava hindamise põhimõtet. Hindamine on õpetamise ja õppimise lahutamatu osa.
Kasutatakse nii kujundavat hindamist kui kokkuvõtvat hindamist, mida kombineeritakse suulise või kirjaliku tagasisidega; hinnangutega.
Õpilane saab poolaasta jooksul hinded suuliste vastuste, kirjalike töölehtede, tunnikontrollide, kontrolltööde ja projektitööde koostamise eest. Kokkuvõttev hinnang läheb tunnistusele poolaastahinnanguna 2 korda õppeaasta jooksul.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
Õpilane
- oskab kirjeldada taimede, loomade ja seente välisehitust ning tuua näiteid nende tähtsuse kohta
- eristab seeni, taimi ja loomi toitumise, kasvamise ning liikumisvõime järgi
- kirjeldab õpitud loomade elupaiku ja eluviisi
- oskab nimetada ja eristada selgroogseid ja selgrootuid loomi
- tunneb põhjalikult ühte loomaliiki, tuginedes koostatud uurimuslikule ülevaatele
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Hindeliste tööde mitterahuldava hinnangu või puudumise korral tuleb tööd sooritada järgneva 10 päeva jooksul.
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.
Konsultatsioon toimub neljapäeviti ruumis 205 kell 13.00. - 13.45 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.
Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
3) Uuesti vastata halvasti tehtud tööd.