0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 12. jaanuar 2018. a. kell 13.22
Muudetud: 15. jaanuar 2018. a. kell 12.10
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
- arendab oma vaatlusoskust ning kujutlusvõimet ;
- arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist;
- omandab loovtegevuse kogemusi, arendades loovust;
- õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid ja viise;
- omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
- õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
I nädal
Ilutulestik (must paber, joogikõrs, guaid)
II nädal
Talvised puud (A3, guaid)
III nädal
Linnuke oksal (A3, õlipastellid, vesivärvid)
IV nädal
Lumememmed (värviline paber, valge gua, vatitikud)
V nädal
Kitseke metsas (A4, värvipliiatsid)
VI nädal
Puud rivis (A3, guaid)
VII nädal
Plakat EV sünnipäevaks (A4, vildikad)
VAHEAEG
I nädal
Talvine aken (A4, rasvakriidid, vesivärvid)
II nädal
Inimfiguurid (A4, värvipliiatsid)
III nädal
Tööde lõpetamine
IV nädal
Kuldnokad (õlipastell)
V nädal
Kiletrükk (gua)
VI nädal
Pajukiisud (õlipastell, vesivärv)
VII nädal
Üksildane puu (gua)
VAHEAEG
I nädal
Sinililled (gua)
II nädal
Ema portree
III nädal
Joonistamine sammhaaval
IV nädal
Võililled (gua)
V nädal
Õitsev õunapuu (gua)
VI nädal
Tööde lõpetamine.
VII nädal
Praktika
õpilane
ˇ omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
ˇ oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
ˇ kasutab materjale säästlikult;
ˇ tutvub erinevate tehnikatega;
ˇ oskab töökohta tööks organiseerida;
ˇ täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
ˇ oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
ˇ oskab näha ilu enda ümber
2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
TÖÖDE LÕPETAMINE ja ABI ÕPETAJALT T kell 13.00 ruumis 203