Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 11. jaanuar 2018. a. kell 19.21
Muudetud: 11. jaanuar 2018. a. kell 19.21

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 22.- 27.01):
1. Tekst: Minu kodu. Töö tekstiga.
2. Sõnavaraharjutused: eluruumid, esemed ruumides.

II NÄDAL ( 29.01-2.02):
1. Tõlkeharjutus. Kordavad harjutused.
2. KONTROLLTÖÖ: eluruumid, esemed ruumides.

III NÄDAL ( 5.-9.02):
1.-2. Tee küsimine ja juhatamine. Linn.

IV NÄDAL ( 12.-16.02):
1. Linn - dialoogid.
2. Kuressaare, minu kodulinn.

V NÄDAL ( 19.-23.02):
1. -2. Tekst: Minu linn. Töö tekstiga.

VAHEAEG

VI NÄDAL ( 5.-9.03):
1. Kordamine: linn, tee küsimine ja juhatamine.
2. KONTROLLTÖÖ: linn, tee küsimine ja juhatamine.

VII NÄDAL ( 12.-16.03):
1. -2. Kool, õppeained, oskused.

VIII NÄDAL ( 19.-23.03):
1. Tulevane töö, edasiõppimine.
2. Elukutsevalik.

IX NÄDAL ( 26. -30.03):
1.-2. Elukutsevalik, elukutsed.

X NÄDAL ( 2.-6.04):
1. Kordamine: tulevane töö, elukutsed.
2. KONTROLLTÖÖ: tulevane töö, elukutsed.

XI NÄDAL ( 9.-13.04):
1.-2 Liikumisverbid; sõitma, käima.

XII NÄDAL ( 16.-20.04):
1. Liikumisverbide olevik, minevik. Harjutused.

VAHEAEG

XIII NÄDAL (2.-4.05):
1. Kordamine: liikumisverbid.
2. KONTROLLTÖÖ; liikumisverbid.

XIV NÄDAL ( 7.-11.05):
1.-2. Ilm.

XV NÄDAL (14.-18.05):
1.-2. Milline ilm täna on? Ilmateade.

XVI NÄDAL ( 21.-25.05):
1. Ilm: kordamine.
2. TK; ilm. Loovharjutus.

XVII NÄDAL ( 28.05-12.06):
1.-2. Kordamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II kursuse lõpuks õpilane:
1) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
2) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
3) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab elementaarse sõnavaraga tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, rääkida oma kodulinnast, küsida ja juhatada teed, rääkida koolist ja tulevasest tööst, ilmast ;
6) oskab lugeda häälega; mõistab õpetaja ja kaaslaste kõnet;
7) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad, omadussõna ühildamine nimisõnaga, mineviku moodustamine, liikumisverbide kasutamine.

Hindamine üles

II kursuse hinde kujundamine:
KT - 4 hinnet
TK- igaüks 1 hinne
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.