Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 4d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 5. september 2017. a. kell 11.41
Muudetud: 12. september 2017. a. kell 11.24

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:
1) teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks (teabe otsimine teatmeteostest, sõnastikest, atlasest, teabe käsitlemine, materjali töötlemine ja vormistamine, kasutatud allikate märkimine);
2) arvuti kasutamine töövahendina (tekstitöötlus, infootsing, esitlus);
3) iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
4) funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
5) õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
6) õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu;
7) eeltöö tublimate väljaselgitamiseks 6.kl algul toimuvat maakondlikku õpioskuste võistlusti silmas pidades.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

5. september
Funktsionaalse lugemiste test "Maal". Analüüs

12. september
Pildi põhjal teksti loomine. Kirjelda minategelase mõtteid. Pane pildile pealkiri. Tekstid trükitakse A4 paberile. Näitus stendil.

19. september
Tund arvutiklassis. Internetist info otsimine. Paaristöö. Etteantud küsimustele vastuste leidmine.

26. september
Tund arvutiklassis. Teksti vormistamine. Pealkiri. Küsimuste esitamine. Pildi kopeerimine.

3. oktoober
ÕS-i kasutamine. Külastame raamatukogu. Tööleht grupis täitmiseks.

10. oktoober
Matemaatiline ristsõna korrutamisega. Tööleht.

17. oktoober
Funktsionaalse lugemise test: kogumikus "Loe ja mõistata!"

Tunniplaan muutub 30. oktoobril

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Poolaasta lõpus:
Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita õpiülesannet
Õpilane oskab kasutada teabekirjandust
Õpilane oskab infot otsida Internetist
Õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid
Õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid
Õpilane oskab töötada tekstiga

Hindamine üles

Hindamise eesmärk on toetada õpilase arengut, anda tagasisidet õpilase õppeedukuse kohta. Hindamine on süstemaatiline teabe kogumine õpilase arengu kohta, selle teabe analüüsimine ja tagasiside andmine. Hindamine on aluseks õppe edasisele kavandamisele. Hindamisel kasutatakse mitmesuguseid kujundava hindamise ja kokkuvõtva hindamise meetodeid, hindamisvahendeid ja -viise.

Õpioskuste tunnis rakendatakse kujundava (õpilast toetava) hindamise põhimõtteid. Õppeprotsessi käigus hinnatakse õpilase tunniülesannete täitmist, iseseisva töö ülesannete täitmist, aktiivsust, meeskonnatööd, töölehtede täitmist. Õpioskuste hinne on kokkuvõttev hinnang I poolaasta (4. sept - 19. jaanuar) ja II poolaasta (22. jaanuar - 4. juuni) lõpul - arvestatud/mittearvestatud (A/MA).

Hinnatakse:
- õpiülesannete täitmist kogu õppeprotsessi vältel (õpimapp). Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis võib hinde vastavalt teemale kanda eKoolis vastava aine päevikusse. Sellisel juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud õpioskuste tunnis)
- aktiivset osavõttu tundidest.

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö järele vastata 10 päeva jooksul töö tegemise päevast alates. Õpilasele ja lapsevanemale meeldetuletuseks kajastub esitamata või sooritamata töö eKoolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Konsultatsioon neljapäeviti al 14.00 ruumis 309 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.