0 kaarti!
Autor: Kersti Kirs inglise keele õpetaja Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee |
Loodud: 3. september 2017. a. kell 19.03
Muudetud: 22. september 2017. a. kell 13.07
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Õpioskuste õppimisel omandavad lapsed oskuse töötada individuaalselt, paaris või rühmas vastavalt õppeülesandele, õpivad vastutama ühiselt tehtud töö eest; õpivad kasutama teabekirjandust, otsima infot internetist; õpivad olulisemaid tekstitöötluse aluseid,
õpivad lugema diagramme, jooniseid, tabeleid, töötama tekstiga.
I nädal
Sissejuhatus ainesse, tutvumine töö eesmärkidega, nõuete, hindamisega.
II nädal
Päevakava planeerimine ja koostamine.
III nädal
Rühmas õppimine, rühmatöö, selle reeglid. Nuputamisülesannete lahendamine rühmas.
IV nädal
Arvutitund - kooli kodulehekülg
V nädal
Nuputamisülesannete lahendamine, loogilise mõtlemise arendamine läbi matemaatika.
VI nädal
Meeskonnatöö - temaatilise ülesande lahendamine meeskonnana.
VII nädal
Teabetekstid: sõnaraamatud, aimekirjandus, entsüklopeediad. Küsimuste moodustamine. Info otsimine teabekirjandusest.
I nädal 4. nov
Töö võõrsõnastikuga.
II nädal 11. nov
Töö teatmeteostega. Info otsimine.
III nädal 18. nov
Maaima atlasest info leidmine ja vastuste vormistamine.
IV nädal 25. nov
Kuulamisülesanne.
V nädal 2. dets
Raamat infoallikana – sisukord ja aineregister. Essti keele õpik lk 144–147 Tv h 199–201 sisukord ja aineregister.
VI nädal 9. dets
Kuidas koostada lühikokkuvõtet? Kokkuvõtte kirjutamine ühest mandrist või maailmajaost.
VII nädal 16. dets
Kuulamisülesanne. Ristsõnade lahendamine.
VIII nädal 23. dets
Projektipäev
1) Õpilased oskavad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskavad täita
õpiülesannet;
2) õpilane oskab kasutada teabekirjandust;
3) õpilane oskab infot otsida internetist;
4) õpilane teab peamisi tekstitöötluse aluseid;
5) õpilane oskab lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid;
6) õpilane oskab töötada tekstiga;
7) õpilane oskab oma tööd kontrollida, analüüsida eakohaselt oma töö tulemusi, teha
järeldusi;
8) õpilane oskab loogiliselt ja loovalt mõelda;
9) õpilane oskab kaaslastele oma tööst ülevaadet anda (esinemised,ettekanded).
* Arvestuslik (kokkuvõttev A/MA I ja II poolaasta lõpul)
* Hinnatakse
= õpiülesannete täitmist kogu õppeprotsessi vältel (õpimapp). Kui õpetaja peab vajalikuks tööd numbriliselt hinnata, siis võib hinde vastavalt teemale kanda eKoolis vastava aine päevikusse. Sellisel juhul lisatakse sissekandesse märge: töö teostatud õpioskuste tunnis)
= aktiivset osavõttu tundidest
Konsultatsiooni teisipäeviti kell 14.00-14.45 ruumis 308 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.