Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 2. september 2017. a. kell 22.21
Muudetud: 3. september 2017. a. kell 21.04

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega
Aine põhiosa on orienteeritud praktilisel tegevusel.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

4.09
Blue-Bot roboti tutvustus
11.09
Blue-Bot robotile programmi koostamine
18.09.
Kordavad mängud
25.09
Kordavad mängud
02.10
Blue-Bot roboti harjutused
09.10
Blue-Bot roboti harjutused
16.10
Scratch programmi kordamine

Koolivaheaeg 21.- 29.10.

30.10
Scratch programmi kordamine
6.11
Blue-Bot robotile mati kavandamine
13.11
Blue-Bot robotile mati kavandamine
20.11
Scratch programmiga töötamine
27.11
Scratch programmiga töötamine
4.12
Blue-Bot robot
11.12
Blue-Bot robot
18.12
Scratch programmiga töötamine

Koolivaheaeg 23.12.- 07.01.

8.01
Scratch programmiga töötamine
15.01
Blue-Bot robot

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaastal õpilane:
- koostab Scratch keskkonnas programmi ja kasutab programmeerimiskäske õigesti
- lahendab probleemülesandeid
- kasutab Blue-Bot programmi
- oskab teha koostööd roboti ehitamisel

Hindamine üles

Kokkuvõtva hindamise aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Peamine õppesisu on tunnis ette nähtud praktiliste ülesannete sooritamine. Praktiliste ülesannete lahendamisel pakutakse kõigile edutunde kogemust. Vajadusel diferentseeritakse õppeülesandeid.

Hinnangu saab õpilane järgmistes osaoskustes:
* Koostad Scratch keskkonnas programmi ja kasutad programmeerimiskäske õigesti.
* Oskad teha koostööd roboti ehitamisel.
* Kasutab Blue-Bot programmi.

Hinnangute andmisel kasutatakse tähti:
T - tead ja oskad
P - pead harjutama
O - oskus omandamata.
E- koolis kajastub see tähtedega KH (kujundav hinnang), millele järgneb selgitus, millist osaoakust ja kuidas, on hinnatud.

Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sel ajal saad:
1) Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
2) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.