0 kaarti!
Autor: Inga Engso klassiõpetaja Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2011. a. kell 14.42
Muudetud: 21. august 2019. a. kell 13.33
Õppeaasta: 2010/2011
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Loovuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• arendab oma vaatlusoskust, väljendusoskust;
• õpib lahendama probleeme;
• õpib väljendama oma tundeid;
• õpib genereerima kõikvõimalikke ideid.
2. sept
Sissejuhatus ainesse. Tutvumismängud. Nimesildi kujundamine.
9. sept
Tervisespordipäev.
16.sept
Tüli (Rollimängud. Hea ja halva joonistamine)
23. sept
Mina.(Loovharjutus Minu kaks mina)
30. sept
Meisterdamine looduslikust materjalist õues (lehevaip või pärg)
7. okt
Kujunditest pildi valmistamine
14. okt
Vanasõnade piltlike väljendite ja mõistatuste lavastamine
21. okt
Harjutusi laste loovuse arendamiseks (rühmatöö)
Ristsõnade lahendamine
.oskab töötada iseseisvalt, paaris ja rühmas, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
.omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
·oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada
.oskab väljendada ennast teistele arusaadavalt
.oskab kuulata kaaslast
Loovuses kasutatakse kokkuvõtva hindamisena sõnalist hinnangut arvestatud (A) või mittearvestatud (MA).
*Loovus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Konsultatsioon teisipäeviti 13.00 ruumis 209.