0 kaarti!
Autor: Katrin Kannik väikerühma õpetaja Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2017. a. kell 09.16
Muudetud: 19. september 2017. a. kell 09.48
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.
I NÄDAL
Sügisene ilmavaatlus, TR lk 4
II NÄDAL
Looduse teaduslik uurimine, TR lk 5-7
III NÄDAL
Inimesed on erinevad, TR lk 8-9
IV NÄDAL
Talveks valmistumine. Viljad ja seemned, TR lk 10-12
Tööleht 2
V NÄDAL
Talveks valmistumine. Varuainetega juured, TR lk 13-15
VI NÄDAL
Talveks valmistumine. Mugulad, TR lk 16-18
VII NÄDAL
Talveks valmistumine. Loomad, TR lk 19-21
Tööleht 3
VAHEAEG
I NÄDAL
Talveks valmistumine. Loomad, Lk 19-21
II NÄDAL
Köögiviljad. Lk 22 - 24.
III NÄDAL
Köögiviljade aretamine. Lk 25 - 27.
IV NÄDAL
Loomade aretamine. Lk 28 - 29.
V NÄDAL
Taimede vajadused. Lk 30 - 32.
VI NÄDAL
Loomade vajadused. Toit ja õhk. Lk 33- 35.
Loomade vajadused Vesi ja ruum. Lk 36- 37.
VII NÄDAL
Inimese toit. Lk 38- 39. Talvine ilmavaatlus. Lk 42- 43.
VIII NÄDAL
Uurime pakendeid. Lk 40- 41.
VAHEAEG
I NÄDAL
Inimese vajadused. Meie toit. Lk 3-5
II NÄDAL
Mida saame loodusest. Esemed. Lk 6- 9.
Õpilane
1) teab õpitud taimi;
2) kasutab õppetekstides leiduvaid loodusteaduslikke mõisteid suulises ja kirjalikus
kõnes;
3) oskab teha lihtsamaid loodusvaatlusi;
4) kirjeldab õpitud maismaaloomade välisehitust, toitumist ja kasvamist, seostab neid
elupaigaga;
5) kirjeldab taimede välisehitust, märkab ja kirjeldab taimede arengut;
6) eristab mets- ja koduloomi;
7) teab, et on olemas erinevad elupaigad, et erinevatel organismidel on erinevad
nõuded elukeskkonnale;
8) vaatleb taimi ja loomi erinevates elukeskkondades;
9) suhtub hoolivalt elusolenditesse ja nende vajadustesse;
10) väärtustab uurimuslikku tegevust.
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
* Oskad teha lihtsamaid ilmavaatlusi
* Tunned mets- ja koduloomi
* Tead, kuidas taimed ja loomad valmistuvad talveks
* Tead, et organism hingab, toitub, kasvab, paljuneb
* Tead köögivilju
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruum 107.