Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 31. august 2017. a. kell 09.16
Muudetud: 19. september 2017. a. kell 09.48

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL
Sügisene ilmavaatlus, TR lk 4
II NÄDAL
Looduse teaduslik uurimine, TR lk 5-7
III NÄDAL
Inimesed on erinevad, TR lk 8-9
IV NÄDAL
Talveks valmistumine. Viljad ja seemned, TR lk 10-12
Tööleht 2
V NÄDAL
Talveks valmistumine. Varuainetega juured, TR lk 13-15
VI NÄDAL
Talveks valmistumine. Mugulad, TR lk 16-18
VII NÄDAL
Talveks valmistumine. Loomad, TR lk 19-21
Tööleht 3
VAHEAEG
I NÄDAL
Talveks valmistumine. Loomad, Lk 19-21
II NÄDAL
Köögiviljad. Lk 22 - 24.
III NÄDAL
Köögiviljade aretamine. Lk 25 - 27.
IV NÄDAL
Loomade aretamine. Lk 28 - 29.
V NÄDAL
Taimede vajadused. Lk 30 - 32.
VI NÄDAL
Loomade vajadused. Toit ja õhk. Lk 33- 35.
Loomade vajadused Vesi ja ruum. Lk 36- 37.
VII NÄDAL
Inimese toit. Lk 38- 39. Talvine ilmavaatlus. Lk 42- 43.
VIII NÄDAL
Uurime pakendeid. Lk 40- 41.
VAHEAEG
I NÄDAL
Inimese vajadused. Meie toit. Lk 3-5
II NÄDAL
Mida saame loodusest. Esemed. Lk 6- 9.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane
1) teab õpitud taimi;
2) kasutab õppetekstides leiduvaid loodusteaduslikke mõisteid suulises ja kirjalikus
kõnes;
3) oskab teha lihtsamaid loodusvaatlusi;
4) kirjeldab õpitud maismaaloomade välisehitust, toitumist ja kasvamist, seostab neid
elupaigaga;
5) kirjeldab taimede välisehitust, märkab ja kirjeldab taimede arengut;
6) eristab mets- ja koduloomi;
7) teab, et on olemas erinevad elupaigad, et erinevatel organismidel on erinevad
nõuded elukeskkonnale;
8) vaatleb taimi ja loomi erinevates elukeskkondades;
9) suhtub hoolivalt elusolenditesse ja nende vajadustesse;
10) väärtustab uurimuslikku tegevust.

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

I poolaastal tulevad hindamisele järgmised osaoskused:
* Oskad teha lihtsamaid ilmavaatlusi
* Tunned mets- ja koduloomi
* Tead, kuidas taimed ja loomad valmistuvad talveks
* Tead, et organism hingab, toitub, kasvab, paljuneb
* Tead köögivilju

Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* E-koolis on kasutusel ka kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv , mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruum 107.