Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Õpioskused: 3a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 29. august 2017. a. kell 14.41
Muudetud: 31. august 2017. a. kell 09.56

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikaine eesmärgiks on:  
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;  
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;  
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;  
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;  
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

04.09-08.09  
Mõistekaardi koostamine. Mõistekaardi järgi enda suvest jutustamine.  

11.09-15.09  
Kuidas kasutada teatmeteost?  

18.09-22.09  
Kooli kodulehe tutvustus. Info otsimine kooli kodulehelt.  

25.09-29.09  
Diagrammide lugemine  

02.10-06.10  
Salakirjade lahendamine  

09.10-13.10  
Funktsionaalse lugemise ülesanded  

16.10-20.10 
Ristsõnad 

VAHEAEG

30.10 – 3.11  
Ravimtaimede tutvustuse koostamine rühmaga  

6.11 – 10.11  
Rühmade tutvustused ravimtaimedest. Viktoriini koostamine.  

13.11 – 17.11  
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"  

20.11 – 24.11  
Diagrammide lugemine  

27.11 – 1.12  
Uurimuse koostamine kalast  

4.12 – 8.12  
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"  

11.12 – 15.12  
Tekstülesannete lahendamine  

18.12 – 20.12  
Jõulukaartide ja ümbrikute täitmine 

VAHEAEG

8.01 - 12.01 
Funktsionaalne lugemine  

15.01- 19.01 
Diagrammide lugemine 

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I poolaasta õpioskused  
Oskad töötada tekstiga.  
Oskad kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.  
Oskad lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.  
Oskad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet.

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.  
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud  
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.  

E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.  
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:  
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab  
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)  
O – omandamata 
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 307.