0 kaarti!
Autor: Sirje Mehik klassiõpetaja Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 29. august 2017. a. kell 14.41
Muudetud: 31. august 2017. a. kell 09.56
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikaine eesmärgiks on:
* teadmiste-oskuste saamine õpiülesannetega toimetulekuks;
* iseseisva, individuaalse ja rühmatöö, koostöö- ja meeskonnatööoskuste omandamine;
* funktsionaalse lugemise oskuse arendamine;
* õppima õpetamine/õppimine, aineõpetuse toetamine;
* õpilase silmaringi laienemine erinevate teabeallikate kasutamise kaudu.
04.09-08.09
Mõistekaardi koostamine. Mõistekaardi järgi enda suvest jutustamine.
11.09-15.09
Kuidas kasutada teatmeteost?
18.09-22.09
Kooli kodulehe tutvustus. Info otsimine kooli kodulehelt.
25.09-29.09
Diagrammide lugemine
02.10-06.10
Salakirjade lahendamine
09.10-13.10
Funktsionaalse lugemise ülesanded
16.10-20.10
Ristsõnad
VAHEAEG
30.10 – 3.11
Ravimtaimede tutvustuse koostamine rühmaga
6.11 – 10.11
Rühmade tutvustused ravimtaimedest. Viktoriini koostamine.
13.11 – 17.11
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"
20.11 – 24.11
Diagrammide lugemine
27.11 – 1.12
Uurimuse koostamine kalast
4.12 – 8.12
Funktsionaalne lugemine. Töö "Loe ja mõistaga"
11.12 – 15.12
Tekstülesannete lahendamine
18.12 – 20.12
Jõulukaartide ja ümbrikute täitmine
VAHEAEG
8.01 - 12.01
Funktsionaalne lugemine
15.01- 19.01
Diagrammide lugemine
I poolaasta õpioskused
Oskad töötada tekstiga.
Oskad kasutada teabekirjandust ja sealt infot otsida.
Oskad lugeda tabeleid, diagramme, jooniseid.
Oskad töötada rühmas ja vastutavad ühiselt tehtud töö eest, oskad täita õpiülesannet.
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi, tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 307.