0 kaarti!
Autor: Ülle Jasmin klassiõpetaja Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee |
Loodud: 27. märts 2017. a. kell 15.36
Muudetud: 27. märts 2017. a. kell 15.36
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Esikohal on lapse loomingulise algatusvõime arendamine ja leidurivaistu kujundamine, kuid oluline on ka käeliste oskuste ja vilumuste treenimine.
Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.
*
õpilane oskab kasutada õlipastelle ja guaše pindade katmisel
* oskab värvide segamisel saada erinevaid toone
* teab küllaspõhitoone
* oskab kujutada elusolendeid liikumises
* oskab väljendada oma töös tekstuuri ja faktuuri
* kasutab paberiformaati ratsionaalselt
* oskab kasutada õpitud tehnikaid iseseisvalt;
* omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
* oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal;
* oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas;
* oskab katta lauda, teab lauakombeid;
* oskab teha lihtsamaid korrastustöid;
* oskab näha ilu enda ümber.
Kunstiõpetus kui loovaine hindamine on arvestuslik, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
.Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
.Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud
tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele
ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse
OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1.kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 208 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga.