Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Inimeseõpetus: 5b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Liivi Erlenbach

õpetaja

Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee

Loodud: 24. märts 2017. a. kell 11.20
Muudetud: 24. märts 2017. a. kell 13.06

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Inimeseõpetus toetab õpilase toimetulekut eakaaslaste hulgas, peres, kogukonnas ja ühiskonnas ning aitab õpilasel kujuneda sotsiaalselt küpseks ja teovõimeliseks isiksuseks. Inimeseõpetuse üldeesmärk on aidata kaasa õpilase sotsiaalses elus vajalike toimetulekuoskuste arengule, mille elluviimiseks kujundatakse õpilases terviklikku isiksust, sotsiaalset kompetentsust, terviseteadlikkust ja üldinimlikke väärtusi, nagu ausus, hoolivus, vastutustunne ning õiglus.
Põhikooli inimeseõpetusega taotletakse, et õpilane tunneb ja väärtustab isiksuse arenemisele ning sotsialiseerumisele kaasa aitavate teadmiste, oskuste ja hoiakute kujunemist järgmistes valdkondades:
1) enesekohased ja sotsiaalsed oskused;
2) füüsiline, vaimne, emotsionaalne ja sotsiaalne areng;
3) tervis ja tervislik eluviis;
4) turvalisus ja riskikäitumise ennetamine;
5) üldinimlikud väärtused: ausus,hoolivus, vastutustunne ja õiglus.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.03 Aktiivtöö ,,Nakkushaigused "
06.04 Käitumine õnnetusjuhtumi korral õ.lk. 92 - 93
13.04 Praktiline tund : käitumine õnnetusjuhtumite korral
20.04 Esmaabi põhimõtted õ.lk. 94 - 95
27.04 Esmaabi erinevates olukordades õ.lk. 96 - 108
04.05 Esmaabi erinevates olukordades
11.05 Koduapteek õ.lk. 109 - 113
18.05 Keskkond ja tervis õ.lk. 114 - 123
25.05 5.klasside kunsti - ja loovuslaager

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased teavad:
* kuidas käituda erinevates ohuolukordades
* kuidas anda esmaabi erinevate õnnetuste puhul
* millal elukeskkond on tervislik, millal mitte

Hindamine üles

i Inimeseõpetuses hinnatakse õpilaste teadmisi ja oskusi, kuid ei hinnata hoiakuid ega
väärtusi. Hoiakute ja väärtuste kohta antakse õpilasele tagasisidet
Õpitulemusi kontrollitakse nii suuliste, kirjalike kui ka praktilisi ülesannete kaudu.
Poolaasta hinde moodustavad: tunnihinded, töövihiku hinded, osavõtt ja panus rühmatöödes , praktilised tööd, tunnikontrollid ja kontrolltööd.

Hinne: 5 - õpilane osaleb tundides, võtab tunni tööst aktiivselt osa, täidab nii kodused- kui ka tunniülesanded. Tunnikontrollides teadmiste protsent 90-100.
Hinne 4 - õpilane osaleb tundides, võtab tunni tööst osa, täidab nii koduseid- kui ka tunniülesandeid. Tunnikontrollides teadmiste protsent 75-89.
Hinne 3 - õpilane osaleb tundides, võtab tunni tööst passiivselt osa. Koduste- ja tunnitööde tegemises esineb lünki. Tunnikontrollides teadmiste protsent 50-74.
Hinne 2 - õpilane ei täida koduseid- ja tunniülesandeid. Tunnikontrollides teadmiste protsent 20-49
Hinne 1 - teadmiste protsent 0-19
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 - 14.45 klass 303

Kui hindeline töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui veerandi lõpuks tööd järele ei vastata.

Konsultatsioonid esmaspäeviti kell 14.00 - 14.45 ruumis 303 ja järelvastamine neljapäeviti kell 13.00 - 14.45 klassis 303