Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 2a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Sirje Mehik

klassiõpetaja

Kontakt: Sirje.Mehik@nooruse.edu.ee

Loodud: 23. märts 2017. a. kell 22.29
Muudetud: 25. märts 2017. a. kell 15.34

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• arendab oma vaatlusoskust ja kompimismeelt;
• arendab kujundilist ja ruumilist mõtlemist ning kujutlusvõimet;
• omandab loovtegevuse kogemusi, arendab loovust;
• õpib kasutama kujutavate ja kujundavate kunstide väljendusvahendeid;
• omandab teadmisi kunstiliikidest ja -ajaloost;
• õpib vaatama ja hindama kunstiteoseid, kujundab kunstimaitset.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

27. - 31. märts 
Mere erinevad toonid

3. - 7. aprill 
Mere pildi täiendamine- kalad, kalavõrk

10. - 14. aprill 
Kevademärgid

17. - 21. aprill 
Värvilised linnud- õpetuse abil joonistamine

24. - 28. aprill 
Sinililled alusjoonis (akvarell)

2. - 5. mai 
Sinililled, töö lõpetamine


8. - 12. mai 
Konnad

15. - 19. mai 
Konnad, töö lõpetamine

22. - 26. mai 
Minu kirju suveliblikas

29. mai - 2. juuni 
Õppeaasta lõpetamine, tööde jagamine

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta;
* oskab erinevaid materjale ja töövahendeid oma loomingulises tegevuses kasutada;
* kasutab materjale säästlikult;
* tutvub erinevate tehnikatega;
* oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal;
* oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke;
* oskab töökohta tööks organiseerida;
* täidab töötades ohutusnõudeid, tagab korra ja puhtuse töökeskkonnas
* oskab näha ilu enda ümber.



2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

IIpoolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 109.

Antud lehekülg ja kogu selle sisu on © Kure

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.

Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või muul kokkulepitud ajal ruumis 109.