Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 4a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Rist

klassiõpetaja

Kontakt: Ruth.Rist@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. veebruar 2017. a. kell 21.30
Muudetud: 21. veebruar 2017. a. kell 21.30

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Põhikooli õppekava, IV veerand

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Eesmärgiks on kujundada huvi loodusteaduste õppimise ja loodusteadustega seotud elukutsete vastu. Kujundada arusaamu looodusteaduste ja tehnoloogia tähtsusest meie igapäevaelus. Tekitada ja hoida huvi enda ümber oleva ja toimuva suhtes! Oluline on õpilasel kujundada algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning luua alus teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Aitan õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Suunan õpilast märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

27.- 31.märts
1) Meeleelundid Õ lk 50-51 tv lk 27Praktiline töö
2) Meeleelundid. Nahk Õ lk 52-53 tv lk 28-29

3.- 7. aprill
1)Tunnikontroll meeleelunditest. Tugi ja liikumiselundid Õ lk 54-57 tv lk 30- 31
2)Hingamiselundid Õ lk 58-59, tv lk 32-33

10.-14.aprill
1)Vereringe Õ lk 60-63, tv lk 34-35
2) Seedeelundid Õ lk 64-65, tv lk 36-37

17.-21.aprill
1) KONTROLLTÖÖ(17.aprill) (hingamiselundkond, vereringe, seedeelundkond)
2)Erituselundid Õ lk 66-67, tv lk 38-39

24.-28.aprill
1) Suguelundid Õ lk 68-71, tv lk 40-41
2)Närvisüsteem. Näärmed Õ lk 72-73 tv lk 42-43

1.- 5. mai
1) Inimene on imetaja Õ lk 74-75, tv lk 44-45
2)Inimesed ja ahvid Õ lk 76-77, tv lk 46-47

8.-12.mai
1) Inimese põlvnemine õ lk 78-83, tv 48-49
2)KONTROLLTÖÖ(8.mai)

15.-19. mai
1) Taimed inimese elus Õ lk 84-87, tv lk 50-51tööleht
2) Loomad inimese elus Õ lk 88-91, tv lk 52-53 tööleht

22.-26.mai
1) Seened inimese elus Õ lk 92-95, tv lk 54-55 tööleht
2)Bakterid inimese elus Õ lk 96-97 tv lk 56-57 tööleht

29.-31.mai
Kokkuvõtted

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased:
* teavad, et luud ja lihased on kokku tugi- ja liikumiselundkond;
* oskavad nimetada tahtele alluvaid ja allumatuid lihaseid;
* teavad, et hingamisel varustavad hingamiselundid keha hapnikuga ja eemaldavad kehast süsihappegaasi;
* oskavad kirjeldada vereringet;
* nimetavad seedimiselundid ja teavad nende ülesannet;
* nimetavad erituselundid;
* teavad paljunemiselundite ülesannet;
* nimetavad närvisüsteemi osad:
* teavad, et inimese keha on tervik ja inimene on osa loodusest.

Hindamine üles

Hindamisel rakendatakse kujundava hindamise põhimõtteid
Kokkuvõtva hindamise kujunemisel võetakse arvesse nii kirjalike tööde hindeid, jooksvaid suulised hindeid, kui ka töövihiku eest saadud hindeid, mis kokku moodustavad veerandi hinde. Suuremat kaalu omavad kontrolltööde hinded..

SUULINE VASTAMINE JA PRAKTILISED TÖÖD:
Hinne "5": õpilane vastab iseseisvalt, õigesti ja täpselt kogu õppematerjali, oskab praktiliste tööde tegemisel iseseisvalt kasutada omandatud teadmisi.
Hinne "4". vastuses esineb 1-2 ebatäpsust faktides, õpilane vastab küsimustele suuremate raskusteta.
Hinne "3": esitab õigesti põhilise materjali õpetaja suunavate küsimuste abil, teadmiste praktilisel rakendamisel vajab õpetaja abi.
Hinne "2": õpilane ei suuda vastata suuremat ja olulisemat osa õppematerjalist, ei tule toime praktiliste ülesannete lahendamisega, teeb rohkesti sisulisi vigu.
Hinne "1": läbivõetud materjal on täielikult omandamata, õpilasel puuduvad rakenduslikud oskused, õpilane keeldub vastamast, õpilane ei esita nõutud materjali arvestatava põhjuseta.

KIRJALIKUD TÖÖD:
Töö hinne tuletatakse punktide koguarvust.
Hinne "5" - 90-100% tööst on õige
Hinne "4" - 75-89 %
Hinne "3" - 50-74 %
hinne "2" - 20-44 %
hinne "1" - 0-19 %

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see eKoolis nullina. "0" ning asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist.

Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 14.00 ruumis 306 või muul ajal kokkuleppel õpetajaga. Järelvastamine kokkuleppel õpetajaga. Järele saab vastata 10 õppepäeva jooksul pärast töö kättesaamist.