0 kaarti!
Autor: Inga Engso klassiõpetaja Kontakt: Inga.Engso@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. august 2016. a. kell 22.20
Muudetud: 25. oktoober 2016. a. kell 21.27
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
1. nädal
*Järjehoidja - käärilõige
2. nädal
Plastiliin. Puuviljad
3. nädal
* Seeneuss kodus. Ribavoltimine + rebimine
4. nädal
* Minu lemmikloom- rebimistöö
5. nädal
*Voldime seent
6. nädal
*Kuivatatud puulehtedest töö
7. nädal
*Lote - papitrükk
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
*Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna.
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1.-3.klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.