Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 12abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 30. august 2016. a. kell 11.23
Muudetud: 3. september 2016. a. kell 10.31

Õppeaasta: 2016/2017

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 1.-2.09):
1. Tarkusepäev.

II NÄDAL ( 5.-9.09):
1. Ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Kordamine.
2. Loeme, vestleme - kordamine.

II NÄDAL ( 12.-16.09):
1. Kino. Sõnavara.
2. Kino, dialoog. Missugused filmid sulle meeldivad?

IV NÄDAL ( 19.-23.09):
1. Minu lemmikfilm - tutvustame grupile. Sõnavaraülesanne.
2. Sõnade töö: kino. teater - sõnavara.

V NÄDAL ( 26.-30.09):
1. Teater. Dialoog, lünkdialoog. Küsimuste moodustamine.
2. Teater - vestlus, sõnavaraülesanded.

VI NÄDAL ( 3.-7.10):
1. Õpetajate päev.
2. Sidesõnad - harjutused.

VII NÄDAL ( 10.-14.10):
1. -2. Sidesõnad - harjutused.

VIII NÄDAL ( 17.-21.10):
1. Sidesõnad - kordamine.
2. KT: sidesõnad. - 19.10

IX NÄDAL ( 31. 10-4.11):
1. Eesti: sõnavara. Tekst: Eesti. Töö tekstiga.
2. Töö tekstiga, küsimustele vastamine, lugemine.

X NÄDAL ( 7.-11.11):
1. Jutukese koostamine - Eesti.
2. Dialoogid, harjutused - Eesti.

XI NÄDAL ( 14.-18.11):
1. -2.Jutustame Eestist + sõnad. Iseseisev grammatikatöö.

XII NÄDAL ( 21.-25.11):
1. Käskiva kõne moodustamine. reeglid + harjutused.
2. Käskiv kõne - harjutused, väljendid.

XIII NÄDAL (28.11-2.12):
1. Käskiv kõne. Talveluuletus.
2. TK: käskiva kõne moodustamine. Maad-keeled, rahvad - sõnavara.

XIV NÄDAL ( 5.-9.12):
1. Maad-keeled-rahvad - suulised ja kirjalikud harjutused.
2. Dialoogid - maad, keeled, rahvad.

XV NÄDAL (12.-16.12):
1.-2. Jutustame ühest vabalt valitud riigist. iseseisev töö.

XVI NÄDAL ( 19.-22.12):
1. Pühad.
2. Jõulusoovid, talveluuletuse vastamine.

XVII NÄDAL ( 9.-13.01):
1. Venemaa - sõnavara.
2. Venemaa - tekst. Töö tekstiga.

XVIII NÄDAL ( 16.-20.01):
1. Venemaa - suulised ja kirjalikud ülesanded.
2. Venemaa - jutukese koostamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, oskab elementaarsel tasemel rääkida kinost ja teatrist, teab riikide ja rahvuste nimetusi, oskab kirjutada jõulusoove oskab jutustada Eestist;
6) tunneb küsisõnu, oskab moodustada küsimust ja sellele vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, minevik, olevik, omastavad asesõnad, omadussõnad, sidesõnad, käskiv kõne, küsisõnad

Hindamine üles

Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist.
I kursuse hinde kujundamine:
KT - 1 hinne
Tunnikontrollid, sõnade tööd - igaüks 1 hinne
Jutustamine: Eesti, vabalt valitud riik - 2 hinnet
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd, tunnikontrollid, sõnade tööd, jutustamine kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d , TK, sõnade tööd ja jutustamised järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne .
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.