0 kaarti!
Autor: Liivi Erlenbach õpetaja Kontakt: Liivi.Erlenbach@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. august 2016. a. kell 09.23
Muudetud: 30. august 2016. a. kell 09.23
Õppeaasta: 2016/2017
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 1 tund nädalas
Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
07.09 (seotud unit 1-ga): Rollimängud, dialoogid (TB p 9-11).
14.09 (unit 1-2): Tänuteksti koostamine (WB p 9, 16). Linnaplaani joonistamine.
21.09 (unit 2): Linnaplaan (sõnavara laiendamine), tee küsimine ja juhatamine linnaplaani järgi.
28.09 (unit 3): Spelling (tähthaaval sõnade, nimede ütlemine) – mängud (B p 18)
05.10 (unit 3): Võistlus „Spelling Bee“ (TB p 20 ex 6).
(unit 4): Kodused toimingud, peresisene koostöö, taaskasutus (kodust jutustamine, dialoogide koostamine, rollimängud) (TB ex 8-10)
12.10 (unit 4): Lühisõnumi kirjutamine (WB p 27-28)
19.10 (unit 5): Minu kodukoht; kodumaa Eesti (stendiettekande koostamine) (TB p 34, WB p 35 ex 11)
5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale
Lõiming
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu
Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd täpsustab õpetaja vastava veerandi ainekaardis).
Konsultatsioonid ja järelvastamine