Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

B-võõrkeel (V): 11abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Irina Mulenok

vene ja inglise keele õpetaja

Kontakt: Irina.Mulenok@nooruse.edu.ee

Loodud: 20. november 2015. a. kell 20.52
Muudetud: 23. november 2015. a. kell 15.07

Õppeaasta: 2015/2016

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 3 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeles;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides,suudaks aru saada erinevate inimeste venekeelsest kõnest ja vestlusest;
5) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
6) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nenede kasutamist kõnes ja kirjas;
7) tunneks huvi õpitava võõrkeele maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
8) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

Kursus kestab 23.11.2015 - 4.03.2016

I nädal
1.Sissejuhatus kursusesse. KONTROLLTÖÖ - 8.õppetükk -24.11
2.Kordamine: aastaajad, kuud. Tekst "Aastajad"
3.Jutustame aastaaegadest. Tund 9. Ilm Eestis. Päevik-9

II nädal
1.Dialoog 9 "Looduses ei ole halba ilma!?".Nimisõna mitmus (Tv lk.20)
2.Töö sõnavaraga. Räägime teemal Tänane ilm, ilmaennustus, hea ja halb ilm.
3.11.klasside projektipäev

III nädal
1.Vene rahvalaul "Oi, moroz!"
2.Määrsõna moodustamine ja keskvõrre.
3.Töö tekstiga "Lemmikaastaaeg"

IV nädal
1.Valmistumine suuliseks esitluseks (Minu lemmikaastaaeg)
2.Esitlused (Minu lemmikaastaaeg). Tõlkeharjutus (Tv lk.21 h.35)
3.Valeri Belousov "Esimene lumi".Ristsõnad.

Vaheaeg

V nädal
Kordamine kontrolltööks.
2.KONTROLLTÖÖ : 9.õppetükk - 12.01
Päevik-12
3.Tund 12: Jõulud ja uus aasta". Dialoog 12 (Millal siis tähistada jõule?)

VI nädal
1.Tõlkeharjutus. Tund 10. Tulud ja kulud. Päevik-10
2.-3.Tegusõna aspektid.

VII nädal
1.Dialoog 10 (Raha, raha, raha)
2.Valmistumine esitluseks (Minu tulud ja kulud)
3.Näitavad asesõnad - see, need. Sõnaühendite käänamine ja kasutamine lausetes.

VIII nädal
1.Töö tekstiga "Mõistsin, mis on raha".
2.Kordamine: tõlkeharjutus. Muusikaline paus: Laul rahast.
3.Kordamine kontrolltööks: 10. õppetükk.

IX nädal
1.KONTROLLTÖÖ: 10.õppetükk 9.02
Päevik-14.
2.Tund 14. Eesti - metsade ja järvede maa". Dialoog 14 (Kõige ilusam maa)
3.Määrsõnad siin/siia, seal/sinna. Nimisõna mitmuse roditelnõi kääne. Palju, vähe, mitmed +nimisõna mitmuse roditelnõi kääne.

X nädal
1.Töö tekstiga "Meie kodumaa - Eesti".
2.Teksti kokkuvõtte koostamine - valmistumine jutustamiseks.
3.Tund 15. Tallinn- Eesti pealinn. Dialoog 1 (Kuidas juhatada teed?)

XI nädal
1.Esitlused (Eesti). Tekst "10 fakti Tallinna ajaloost".
2.Vabariigi aastapäev.
3.Eestimaa sümbolid. Posteri koostamine (rühmatöö)

XI nädal
1.Nimisõnade käänamine mitmuses. Laul "Lahkudes Tallinnast"
2.-3.Kordamine: 14.-15.õppetükk
Kokkuvõte 2.kursusest.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

1)on korranud põhikoolis läbitud grammatika põhivara
2) oskab väljendada ennast kursuse vältel läbitud teemadel: aastaajad; ilm; Eestimaa loodus, sümbolid, Tallinn
3) oskab õpitud teemadel esitada küsimusi ja neile vastata, avaldada oma arvamust, tuua välja olulist;
4) loeb adapteeritud, originaaltekste ja luuletusi korrektse häälduse ja intonatsiooniga;
5) saab aru temaatikaga seotud tekstidest erinevate isikute esituses, oskab eristada üleminekut ühelt teemalt teisele;
6) kasutab õigesti II kursusel läbitud grammatikamaterjali nii kõnes kui kirjas: määrsõnade moodustamine ja võrdlusastmed;näitavad asesõnad (see/need);määrsõnad (siin/siis, seal/sinna); nimisõna mitm. roditelnõi k.; palju/vähe/mitmed +mitmuse roditelnõi k.,
7) kasutab õppetöös ja info leidmiseks sõnaraamatuid, kirjandust ja internetti.

Hindamine üles

KT-d - 2 hinnet
Protessihinded kokku - 1 kokkuvõttev hinne
Suulised esitlused

- Testid, kirjandid, kirjad,suulised ettekanded peavad olema sooritatud vähemalt hindele "3"
- Testide hindamine:
"5" - 100-90%
"4" - 89-75%
"3" - 74-50%
"2" - 49%...

- Perioodi lõpus saab õpilane koondhinde,kui on sooritanud positiivselt kõik tunnikontrollid ja arvestuslikud testid ning esitanud kõik kirjalikud tööd.
- Mitterahuldavalt sooritatud testide parandamine on võimalik kuni 10 päeva jooksul peale testi kätte saamist.
- Perioodi viimaseks päevaks peavad võlad olema likvideeritud.
- 1 arvestusliku töö mitterahuldavaks jätmine madaldab perioodi hinnet 1 palli võrra.
Kahe või enama mitterahuldava arvestusliku hinde korral on kursuse hinne mitterahuldav.
-Kõik tööd, testid ja suulised ettekanded tuleb sooritada. Puudimise korral on vaja KT-d ja ettekanded järele vastata.
Hinded peavad olema parandatud kursuse viimaseks nädalaks.
Konsultatsioonid Neljapäeval kell 15.45-16.30 ruumis 204, järeltööd kokkuleppel.

Õppekomplekt:
Tatjana Trojanova "Russkij jazõk den za dnjom" õpik , TV, CD 10.klassile
Õpetaja poolt koostatud lisamaterjalid