0 kaarti!
Autor: Anneli Auväärt abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee |
Loodud: 15. oktoober 2015. a. kell 08.01
Muudetud: 15. oktoober 2015. a. kell 08.01
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, II veerand
Kestvus: 3 tundi nädalas
B-võõrkeele kui teise omandatava võõrkeele õpe võimaldab õpilasel laiendada oma suhtlemisvõimalusi ja kultuurilist silmaringi, tagab juurdepääsu teadmisallikaile ning loob eeldused vahetuks suhtlemiseks, toetab edasisi õpinguid ja tegevust ühiskonnas.
Põhikooli B-võõrkele õpetusega taotletakse, et õpilane:
1) saavutab keeleoskuse taseme,mis võimaldab tal igapäevastes suhtlusolukordades toime tulla;
2) huvitub võõrkeelte õppimisest ning nende kaudu silmaringi laiendamisest;
3) omandab oskuse märgata ja väärtustada erinevate kultuuride eripära;
4) tunneb erinevaid võõrkeelte õppimise strateegiaid ning oskab neid iseseisvalt kasutada;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ja nende kultuurist;
6) oskab kasutada eakohaseid võõrkeelseid teatmeallikaid (nt teatmeteosed, sõnaraamatud, internet), et leida vajalikku infot ka teistes valdkondades ja õppeainetes.
I NÄDAL ( 26.-30.10 ):
1.-2. Tund 15b. Värvused. TV.t.15b
II NÄDAL ( 2.-6.11):
1. Tund 15b.Värvused. Omadussõna+nimisõna.
2. Tund 15v. Kust? Tegusõna "minema" pööramine.
III NÄDAL (9.-13.11):
1.-2. Tund 15v. Omastav kääne: kust?TV.t.15v
IV NÄDAL (16.-20.11):
1.-2. Tund 16b.Riideesemed. Tund 16b
V NÄDAL (23. - 27.11):
1. Värvid+riideesemed. Nimisõna sugu. Omadussõna+nimisõna.
2. Tund 17a. Kui palju maksab? Rahaühikud.
VI NÄDAL (30.11-4.12):
1. Tund 17a. See ja need. Põhiarvude kordamine. TV.t.17a
2. Tund 17a. Kaupluses. Dialoogide täitmine sobivate sõnadega.
VII NÄDAL (7.-11.12):
1.-2. Tund 17v. Omastavad asesõnad: meie oma, teie oma. TV.t.17v
VIII NÄDAL (14.-18.12):
1.-2. Jõulukaart. Jõulusoovid.
IX NÄDAL (21.-22.12):
1. Projektipäev.
Õpilane:
1) saab õpitu piires aru igapäevastest väljenditest ja lühikestest lausetest;
2) oskab kasutada õpitud väljendeid ja lühilauseid II veerandil läbitud teemadel. värvused,riided,kaupluses;
3) reageerib adekvaatselt lihtsatele küsimustele ja korraldustele, oskab ise lihtsamaid küsimusi moodustada;
4) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
5) oskab kirjutada õpitud sõnu ja väljendeid ning koostada neist minidialooge;
6) oskab lugeda lihtsat dialoogi või adapteeritud teksti ja saab loetust aru;
7) omandab II veerandil õpitud keeleteadmised: omadussõna+nimisõna, arvsõnad 100-1000, omastav kääne, kust?, kui palju?;
8) oskab õpetaja juhendamisel rakendada varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
9) oskab töötada õpetaja juhendamisel eesmärgistatult nii iseseisvalt ja paaris ;
10) oskab lugeda häälega, korrektse intonatsiooni ja hääldusega.
Hindamisel kasutatakse kokkuvõtvat ja kujundavat hindamist. Kujundaval hindamisel lähtutakse õpilase arengu võrdlemisest tema eelneva tasemega. Kokkuvõtva hindamise puhul võrreldakse õpilase saavutusi taotletavate õpitulemustega. Arvestatakse õpilase individuaalsusega.
Hinnatakse:
Tunnikontrollid,etteütlused, kodutööd, vastamised, sõnade tööd ( õigekiri+tähendus), tunni töö
Kõik hinded on võrdse kaaluga.
Igale tööle on üks järeltöö võimalus. Puudumiste korral tuleb kontrolltööd järele teha 10 päeva jooksul. Maha kirjutatud tööd hinnatakse hindega 1 ja ei kuulu parandamisele. Positiivse veerandihinde saamiseks võib olla vaid üks mitterahuldav hinne. Tööd tuleb parandada 10 päeva jooksul töö kättesaamise päevast.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19- 0%
Õppematerjal: I.Mangus " Kiirelt ja lõbusalt" - õpik 6.klassile +TV + plaat
Õpetaja koostatud materjalid.
Konsultatsioonid E kell 14.00-14.45 ruumis 410, järeltööd kokkuleppel