0 kaarti!
Autor: Heleriin Aau eripedagoog |
Loodud: 9. september 2015. a. kell 11.53
Muudetud: 9. september 2015. a. kell 11.53
Õppeaasta: 2015/2016
Õppekava: Põhikooli õppekava, I veerand
Kestvus: 2 tundi nädalas
Ajalooõpetuse tund suunab õpilasi tundma huvi mineviku vastu. Õpilane oskab analüüsida erinevaid ajaloosündmusi ja -nähtusi ning nende mõju erinevatele sotsiaalsetele gruppidele, mõju inimarengule. Inimkeskse ajalookäsitluse kaudu kujuneb empaatiline ja terviklik vaade inimkonna arengust.
03.09 Muinasaeg. Sissejuhatus.
04.09 Muinasaeg. Ajaarvamine, Rooma nr-d.
10.09 Varased põlluharijad ja karjakasvatajad. Maailm muinasaja lõpul.
11.09 Iseseisev hindeline töö.
17.09 Eesti muinasajal. Muistsed kalastajad ja kütid.
18.09 Pronksiaeg Eestis. Rauaaeg Eestis.
24.09 Muinaseestlaste uskumused. Eestlased muinasaja lõpul.
25.09 Eestlaste sugulased ja naabrid. Eesti naabruses tekivad riigid.
Iseseisev hindeline töö.
01.10 Elust vanaajal. Mesopotaamia kultuur.
02.10 Egiptus.
08.10 India kultuur, Hiina kultuur.
09.10 Vana-Kreeka, Vana-Rooma.
15.10 Iseseisev hindeline töö.
16.10 Kokkuvõte, arutelu.
Ajalugu õppides areneb õpilase ajas orienteerumise oskus, kriitiline mõtlemine, arutlemise, seisukoha kujundamise ning põhjendamise oskus. Õpilane tunneb ja oskab kasutada ajaloomõisteid.
Hinnatakse õpilase osavõtlikkust õpitavas aines. Põhirõhk on kujundaval hindamisel ning õpilaste arengu toetamisel.
Veerandi õpitulemuste eesmärkide hindamisel (kolme iseseisva hindelist tööd) arvestatakse õpijate eripärasid, st hinnatakse diferentseeritult.
Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik, aega 10 päeva.
Järelevastamine ning -aitamine toimub neljapäeviti kell 13.00.