0 kaarti!
Autor: Raina Tiidovee klassiõpetaja Kontakt: Raina.Tiidovee@nooruse.edu.ee |
Loodud: 31. august 2021. a. kell 13.54
Muudetud: 15. september 2021. a. kell 06.00
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
1. nädal
Rühmatöö "Tere, kool!"
2. nädal
Õunapuu
https://www.pinterest.com/pin/447545281730505800/
Korv puuviljadega
https://www.pinterest.com/pin/447545281730530384/
3. nädal
Seened korvis
https://www.pinterest.com/pin/765893480386802034/
Seened
plastiliinist voolimine
4. nädal
Puravik
https://www.pinterest.com/pin/777645060651522658/
Kärbseseen
https://www.pinterest.com/pin/447545281702832183/
5. nädal
Orav
https://www.pinterest.com/pin/565131453232445454/
Leheuss
https://www.pinterest.com/pin/4855512088088055/
6. nädal
Rebane metsas
https://www.pinterest.com/pin/854980310513902217/
Lehtede pühkimine
https://www.pinterest.com/pin/850898923323444399/
7. nädal
Lehesiil
https://www.pinterest.com/pin/1407443621395362/
Öökull
https://www.pinterest.com/pin/214343263505534991/
8. nädal
VAHEAEG
10. nädal
11. nädal
12. nädal
13. nädal
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad Stuudiumis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Poolikuks jäänud tõid saab õpilane teha järgi teisipäeviti kell 13.00-13.45 ruumis 106.