Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 24. veebruar 2021. a. kell 19.58
Muudetud: 24. veebruar 2021. a. kell 20.05

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega
aine põhiosa on orienteeritud praktilisel tegevusel

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

15.-19.03
22.-26.03
29.-01.04
05.-09.04
12.-16.04
26.-30.04
03.-07.05
10.-14.05
17.-21.05
24.-28.05
31.05 - 04.06
07.-11.06

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

III trimester
Õpilane:
- koostab Scratch keskkonnas programmi ja kasutab programmeerimiskäske õigesti
- lahendab probleemülesandeid
- kasutab Blue-Bot programmi
-oskab teha koostööd roboti ehitamisel

Hindamine üles

Kokkuvõtva hindamise aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused.
T - teab, oskab, rakendab, teab, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata

Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 206