0 kaarti!
Autor: Reelia Kolk klassiõpetaja |
Loodud: 8. jaanuar 2021. a. kell 13.39
Muudetud: 8. jaanuar 2021. a. kell 13.39
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuses on rõhuasetus viie osaoskuse kujundamisel:
1) töö kavandamine;
2) erinevate materjalide tundmine ja kasutamine, materjalide omaduste võrdlemine;
3) tööharjumuste kujundamine, lihtsamate tööriistade käsitsemine ja õigete esmaste töövõtete rakendamine;
4) erinevate tööviiside loov rakendamine, sh iseseisva ja koos töötamise oskuse kujundamine;
5) säästliku ja teadliku tarbimisoskuse kujundamine.
Tööõpetust iseloomustab loov käeline aktiivsus, mis on oluline õpilaste füsioloogilises ja vaimses arengus. Tööülesannete valikul lähtutakse eesmärgist arendada õpilaste vaimseid ja füüsilisi võimeid: motoorikat, tähelepanu, silmamõõtu, ruumitaju, kujutlusvõimet jm. Oluline on arendada oma töö kavandamise oskust, kasvatada iseseisvust otsustusi tehes ning kujundada leidurivaistu.
Nädal 11.01-15.01
Minu vaheaeg. (A3 paber, värvipliiatsid) Oma vaheajast rääkimine, töö alustamine ning arutelu valmis töödest.
Soovid õpetajale pildis
nädal 18.01-22.01
Linnukesed oksal (vesivärvid, linnud)(https://www.pinterest.com/pin/796855727815901591/, https://www.pinterest.com/pin/796855727816156629/)
Naljapilt (koomiks)
nädal 25.01-29.01
Pääsuke traadil https://www.pinterest.com/pin/549720698253159024/
Minu vapp (oma vapi välja mõtlemine, vabatehnika)
nädal 1.02-5.02
Talverõõmud (A3, guavärvidid)
Minu kodu (A4, värvipliiatsid)
nädal 8.02-12.02
Sõbrapäeva meisterdused (kaardid, ehted)
Pilt sõbrast.
nädal 15.02- 19.02
Vastlakukkel. Uisud. Vurr.
Nädal 22.02- 26.02 vaheaeg
Nädal 1.03-5.03
Taustpaberi valmistus.
Talvepilt- taustale lumikellukeste maalimine, erinevate materjalide kasutamine(vatt, kile...).
Nädal 8.03-12.03
Kollaa rühmatöö (neli gruppi) https://www.pinterest.com/pin/94505292159686005/
Järjehoidjad
Nädal 15.03-19.03
Mustripilt sõbrale
Õunapuud. (guaid, vatitikud).
Nädal 25.03-26.03
Pajuoksad (must õlipastell, vesivärvid)
Jänesed (sokist)
Nädal 5.04- 9.04
Aastaajad (värviline paber, rühmatöö)
Tulbid. https://www.pinterest.com/pin/185632815869056391/ (vaja kahvleid, A 3 paber).
Nädal 12.04-16.04
Pesulõksu hiir, nägu (https://www.pinterest.com/pin/850898923324828578/)
Voltimine (paat)
19.04-23.04
Kevad looduses (rasvakriit, vesivärv)
Sinililled (gua)
Nädal 26.04- 30.04 vaheaeg
Nädal 3.05-7.05
Minu ema portree.
Kaart emadepäevaks.
Nädal 10.05-14.05
Minu emotsioon https://www.pinterest.com/pin/646125877773971549/
3D lilled ja liblikad https://www.pinterest.com/pin/351912458503300/ , https://www.pinterest.com/pin/513551163764285022/
Nädal 17.05- 21.05
Kevadlilled (õlipastell)
Kalamäng https://www.pinterest.com/pin/367606388330295294/
Liblika maalimine.
Nädal 24.05-28.05
Kataloogitöö
Illustratsioon muinasjutule
Nädal 31.05- 4.06
Plakat: SUVI
Head soovid suvesse (vabatehnikas töö)
Nädal 07.06-11.06
Õpetaja võtab õiguse teemasid vahetada või muuta.
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
Sõnaline hinnang.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon kell 13.00-13.45 ruumis 109