0 kaarti!
Autor: Ruth Jasmin klassiõpetaja |
Loodud: 27. november 2020. a. kell 14.16
Muudetud: 27. november 2020. a. kell 15.04
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Loodusõpetust õppides kujunevad alusteadmised teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks. Luuakse alus teadusliku mõtteviisi kujunemisele. Kujuneb loodusvaldkonnast huvituv inimene, kes märkab ja teadvustab keskkonnaprobleeme.
30.11.-04.12
Kordamine
Kontrolltöö "Järved"
7.-11.12
Loomade kohastumused eluks vees
Kordamine
14.-18.12
Taimede kohastumused eluks vees
Kordamine
21.-22.12
Jõulutegevused
VAHEAEG
11.-15.01
Veekogu kui elukooslus
Järvede taimed
18.-22.01
Järves elab palju selgrootuid
Selgroogsed loomad järves
25.-29.01
Taimed jões
Loomad jões. Selgrootud ja kalad
01.-05.02
Loomad jões. Imetajad ja linnud
Kordamine
08.-12.02
Kontrolltöö nr 5. Jõgede ja järvede elustik
Kontrolltöö analüüs, huvitavat teabekirjandust
15.-19.02
Õhk ja õhu koostis
Õhu omadused I
VAHEAEG
01.-05.03
Õhu omadused II
Tuul on õhu liikumine
08.-12.03
Kordamine
Loodusfilmi vaatamine
Õpilane
1)tunneb huvi looduse uurimise vastu ja väärtustab uurimistegevust;
2)väärtustab säästvat eluviisi ja toimib keskkonnateadliku veetarbijana;
3)võrdleb tahkeid, vedelikke ja gaase nende üldiste omaduste seisukohast (kuju, ruumala);
4)teab, et veeaur on aine gaasilisena ja selle üldised omadused on samasugused nagu õhul;
5)võrdleb jääd, vett ja veeauru;
6)teab, et vesi jäätumisel paisub, ja põhjendab jää ujumist vees;
7)teab, et veeaur on vesi gaasilises olekus;
8)teab, et jää sulamistemperatuur on sama mis vee tahkumis(külmumis)temperatuur;
9)nimetab jää sulamis- ja keemistemperatuuri;
10)kirjeldab vee keemist;
11)kirjeldab veeauru kondenseerumist keeva vee kohal (külm keha ja niiske õhu jahtumine);
12)kirjeldab vee soojuspaisumise katset ja kujutab vaadeldavat joonisel;
13) põhjendab, miks vett soojendatakse anuma põhjast;
14) kirjeldab märgamist ja mittemärgamist ning toob näiteid märguvatest ja mittemärguvatest ainetest, kirjeldab kapillaarsuse katseid ja toob näiteid kapillaarsuse ilmnemisest looduses;
15)kirjeldab vee puhastamise katseid;
16)hindab kodust tarbevee hulka ööpäevas ja teeb ettepanekuid tarbevee hulga vähendamiseks;
17) teeb juhendi järgi vee omaduste uurimise ja vee puhastamise katseid;
18) selgitab põhjavee kujunemist
19) kirjeldab joogivee saamise võimalusi ning põhjendab vee säästliku tarbimise vajadust;
20) toob näiteid inimtegevuse mõju ja reostumise tagajärgede kohta veekogudele
21)teavad, milliste omadustega jõed ja järved asuvad Eesti erinevates piirkondades
22)teavad , millised on taimede ja loomade kohastumused eluks vees
23)teavad jõe taimestikku ja loomastikku
Õpilane saab trimestri jooksul hinded kontrolltöö , praktiliste ülesannete soorituse ja suulise selgituse eest. Valikuliselt hinnatakse töövihiku ülesannete ja iseseisvate tunnitööde täitmist.
SUULINE VASTAMINE JA PRAKTILISED TÖÖD:
Hinne "5": õpilane vastab iseseisvalt, õigesti ja täpselt kogu õppematerjali, oskab praktiliste tööde tegemisel iseseisvalt kasutada omandatud teadmisi
Hinne "4". vastuses esineb 1-2 ebatäpsust faktides, õpilane vastab küsimustele suuremate raskusteta
Hinne "3": esitab õigesti põhilise materjali õpetaja suunavate küsimuste abil, teadmiste praktilisel rakendamisel vajab õpetaja abi
Hinne "2": õpilane ei suuda vastata suuremat ja olulisemat osa õppematerjalist, ei tule toime praktiliste ülesannete lahendamisega, teeb rohkesti sisulisi vigu
Hinne "1": läbivõetud materjal on täielikult omandamata, õpilasel puuduvad rakenduslikud oskused, õpilane keeldub vastamast, õpilane ei esita nõutud materjali arvestatava põhjuseta
KIRJALIKUD TÖÖD:
HINNE "5" 90- 100% punktide arvust
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust
Hinne "2" - 20-49% punktide arvust
Hinne "1" - 0-19% punktide arvust
Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul tööd järele ei vastata.
Kokkuvõtvate hinnete kujunemisel trimestri lõpus võetakse arvesse nii kontrolltööde hindeid kui ka protsessi hindeid.
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 või kokkuleppel õpetajaga