Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Praktiline inglise keel: 5_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Marvi Mäeots

inglise keele õpetaja

Kontakt: Marvi.Maeots@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. november 2020. a. kell 11.58
Muudetud: 10. märts 2021. a. kell 13.33

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

II poolaasta
põgenemistuba:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScwNj1_zLK-upbt_S-cmizceEzfwtbV2WhSzC-nVeM2DJON3A/viewform?fbzx=7260712652962317407&fbclid=IwAR2uKfxVcwE6yWkmpCfkHLzOW1leELHdK9aWlCw6oYUjzi3c6p4XhDsiBIg
1.tund (unit 11): Turismiinfo küsimine, leidmine (internetist, meediast, voldikutest). Postkaardi kirjutamine (TB ex 1-3; WB p 76)
2.tund (unit 12): Oma pereliikmete võrdlemine. Kella tundmine. (TB p 76-77; WB ex 9, 10)
3.tund (unit 12): Oma päevast jutustamine. Head soovimise kaardid WB p 80.
4.tund (unit 13): Valentine`s Day. Ebareeglipärased tegusõnad. Ristsõnade koostamine ja lahendamine. (TB p 79-80; WB ex 5-7)
5.tund (unit 14): Collections (oma kollektsiooni tutvustamine kaaslastele; sellest kirjutamine) (TB p 90; WB p 92)
VAHEAEG
6.tund (unit 14): Uute teadmiste omandamine lähtudes oma kollektsioonist, info otsimine internetist.
7.tund (unit 15): Rühmatöö (täringumäng TB p 99)
8.tund (unit 15): Elukutsed (piltmõistatuste ja –ülesannete lahendamine). Oma nädalast kirjutamine.
9.tund (unit 16): Küsimuste moodustamine, küsimustele vastamine. Hea uudisega kirjakese koostamine kaaslasele (WB p 103).
10.tund (unit 17): Sõnavaramängud.
11.tund (unit 17): Retsepti põhjal toidu/koogi/joogi valmistamine ja selle esitlemine kaaslastele.
12.tund (unit 18): Kui palju see maksab? Dialoogid. Kauplusemäng.
VAHEAEG
13.tund (unit 19): Oma või tuttava lemmikloomast jutustamine/kirjutamine. Loomapidamisega seotud kohustused.
14.tund (unit 19): Piltide kirjeldamine, erinevuste leidmine.
15.tund (unit 20): Muinasjutu lugemine ja lavastamine rühmades.
16.tund/17 tund (unit 20): Kordamine. Vastastikune õpetamine.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi;
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi;
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale.

Hindamine üles

Lõiming
Praktiline inglise keel lõimub kõigi 5. kl õppeainetega (ilukirjanduslike ja teabetekstide, sõnavara õppimise ja kasutamise kaudu).

Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. "Arvestatud" - AR, "mittearvestatud" - MA. Valikaine "Praktiline inglise keel" arvestus (AR/MA) eKoolis 2X aastas poolaasta lõppedes.

II poolaastal arvestuse saamiseks õpilane
1) osaleb aktiivselt tunnitegevustes
2) jutustab vähemalt kahel teemal kolmest( oma päevast/ oma kollektsioonist/ oma või tuttava lemmikloomast)
3) osaleb meeskonnatöödes
4) tutvustab toiduretsepti
5) kirjutab postkaardi

Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud arvestuslik töö järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub arvestuslikust õppeülesandest( need, mis on üleval välja toodud), siis märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Märk "0" asendub hindega "AR" pärast töö tegemist/ esitamist või hindega "MA", kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud. Tegemata tunnitöö hinnanguks on "mittearvestatud" - MA. Õpetaja lisab sellele ka kommentaari, milles täpsustatakse järeletegemise võimalus. Kui õpilane on haige olnud, siis saab vastamise aja õpetajaga kokku leppida.
Konsultatsioon toimub neljapäeviti kell 15.00-15.45 ( 8.tund) ruumis 200.