Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Tööõpetus: 3c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 22. oktoober 2020. a. kell 05.36
Muudetud: 22. oktoober 2020. a. kell 11.07

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane:
-omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada.
-kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset
-õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik
-arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust, töökultuuri ja -harjumusi.
-omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

30.11 - 04.12
- Helkuri meisterdamine
07.12 - 11.12
- "Liiklusmeelespea" - ruumiline pilt
14.12 - 18.12
- Punutud karussell /Loov kunst lk 80
21.12 - 22.12
- Punutud karussell /Loov kunst lk 80
11.01 - 15.01
- Mosaiiktehnikas lumehelbed /Loov kunst lk 28
18.01 - 22.01
- Mosaiiktehnikas lumehelbed /Loov kunst lk 28
25.01 - 29.01
- Origami
01.02 - 05.02
- Voolimine plastiliinist
08.02 - 12.02
- Sõbrapäeva kaardi meisterdamine
15.02 - 19.02
- Lõngapalli meisterdamine / Loov kunst lk 116
01.03 - 05.03
- Lõngapalli meisterdamine - /Loov kunst lk 116
08.03 - 12.03

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II trimester
- oskab kasutada materjale säästlikult
- teab erinevaid õpitud tehnikaid ja töövõtteid
- oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
- oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
- õpilane töötab hoolikalt ja viib alustatu lõpuni.

Hindamine üles

Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi,.
Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele ja lünkadele teadmistes. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel. E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside teavitab iga konkreetse oskuse omandatusest.
T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - oskus omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 206