Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 1a prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Lelet Aavik-Part

klassiõpetaja

Loodud: 19. oktoober 2020. a. kell 11.25
Muudetud: 26. oktoober 2020. a. kell 16.06

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

03.-07.09
Algab kool TR 2-3

10.-14.09
Maal ja linnas TR 4-5

17.-21.09
Mis on suvele iseloomulik? TR 6-7

24.-28.09
Puud- kas tunned neid? TR 8-9
Õppekäik- lehtede korjamine ja nende tundmine

01.-05.10
Aias ja turul TR 10-11

08.-12.10
Mis on sügisele iseloomulik? TR 12-13

15.-19.10
Tööks vajalikud esemed ja
tööriistad TR 14- 16

29.-02.11
Kerge ja raske
Kõige suurem ja väiksem,
ühesuurused. TR 17-19

05.-09.11
Koduloomad.
Nende tähtsus inimeste elus. TR 21-22

12.-16.11
Metsloomad TR 31-32

19.-23.11
Loomade toitumine.
Loomade pojad.
Lemmikloomad TR 33-34, 36

26.-30.11
Kasvamine, arenemine, liikumine TR 37-38

03.-07.12
Elusa ja eluta võrdlemine
Taimede rühmitamine TR 39, 35

10.-14.12
Silm ja nägemine TR 40-41

17.-21.12
Kõrv ja kuulmine TR 42-43

07.-11.01
Nahk ja kompimine TR 44- 45

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* oskab rääkida oma koolist ja kooliteest;
* teab, millised on kooliks vajalikud asjad;
* teab, milliseid liiklusreegleid tuleb järgida oma kooliteel;
* oskab nimetada asju ja olendeid maal;
* oskab nimetada asju ja olendeid linnas;
* oskab nimetada, mis on iseloomulik ainult suvele;
* oskab võrrelda suve ja sügist;
* tunneb mõningaid lehtpuid;
* tunneb mõningaid aiasaadus;
* teab, et suured asjad ei ole alati rasked ja väikesed kerged;
* tunneb ära ja oskab nimetada erinevaid värvusi;
* oskab nimetada koduloomi ja teab nende tähtsust inimeste elus;
* oskab nimetada ja pildi järgi ära tunda metsloomi;
* teab, mida söövad koduloomad;
* teab, kuidas nimetatakse loomade poegi;
* oskab nimetada lemmikloomi;
* teab, kasvamine, arenemine on elusorganismide tunnused;
* oskab kirjeldada erinevaid liikumisvorme;
* eristab elusat ja elutut;
* oskab rühmitada taimi;
* teab, et nägemiselund on silm ning silmi tuleb hoida;
* teab, et kuulmiselund on kõrv ning müra kahjustab kuulmist

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud sõnalised hinnangud.1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Eristad elus- ja eluta looduse objekte ja nähtusi.
Tunned kodukoha levinumaid loomaliike, oskad neid rühmitada.
Oskad nimetada meeleelundeid ja tead kuidas neid hoida.

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* eKoolis on kasutusel kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsioon teisipäeviti 13.00-... ruumis 109.