Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 12abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 19. september 2020. a. kell 18.34
Muudetud: 19. september 2020. a. kell 18.34

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL (1.-4.09):
1. Tutvumine grupiga, ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Vene keele tähtsus. Tähestik. Kirjatähed. tervitamine ja hüvasti jätmine. Enda tutvustamine. Lugemisharjutused. ( esimesed 11 tähte)

II NÄDAL (7.-11.09):
1. Enda tutvustamine.Tähestik ( 21 tähte). Tervitamine ja hüvasti jätmine. Dialoogid, lugemisharjutused. Kuidas läheb?

III NÄDAL (14.-18.09):
1. Meie pere. ( Kõik tähed)

IV NÄDAL (21.-25.09):
1. Linn. Nimetav kääne: Kes see on? Mis see on? Nimisõnade sugu.

V NÄDAL (28.09-1.10):
1. Linn - töö sõnavaraga. Mitmuse moodustamine. Nimisõna sugu.

VI NÄDAL (5.-9.10):
1. Mitmuse moodustamine. Tegusõna I pöördkond.

VII NÄDAL (12.-16.10):
1. Tegusõna I pöördkond. Tegusõna I pöördkond. Harjutused. Elama, töötama KUS?

VAHEAEG

VIII NÄDAL (26.-30.10):
1. Kus? elama-töötama kus? Kus? Dialoogid, harjutused.

IX NÄDAL (2.-6.11):
1. Kus? Tegusõna minevik.

X NÄDAL (9.-13.11):
1. Kordamine: tegusõna I pöördkond, minevik, kus?

XI NÄDAL (16.-20.11):
1. Põhiarvud 0-100. Arvutame. Harjutused.

XII NÄDAL (23.-27.11):
1.Vanus. Numbrid 1-100, vanuse reegel.

XIII NÄDAL (31.11.-4.12):
1.Numbrid 200-1000. Arvutame, vanus.

XIV NÄDAL (7.-11.12):
1.Kuude nimetused. Mis kuus?

XV NÄDAL (14.-18.12):
1. tegusõnade II pöördakond

XVI NÄDAL (21.-23.12):
1. II pöördkond

VAHEAEG

XVII NÄDAL (11.-15.01):
1. Kordamine

XVIII NÄDAL (18.-22.01):
1. Kokkuvõtted

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab kirjutada jõulusoove, telefonis vastata, nimetada esemeid kodus;
6) oskab esitada mõnda lihtsat küsimust ( Kes see on? Mis see on? kuidas läheb? Kui vana sa oled? ) ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 3 arvestuslikku hinnet
TK, sõnade tööd, jutustamised - igaüks 1 arvestuslik hinne
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd, tunnikontrollid, sõnade tööd või suulised vastamised kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui kursuse lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d, tunnikontrollid, sõnade tööd ja jutustamised järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik arvestuslik hinne . Kui õpilane on puudunud rohkem kui 25% tundidest, tuleb kursusehinde saamiseks sooritada kogu kursuse teemasid sisaldav arvestustöö.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.