0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 29. august 2020. a. kell 10.11
Muudetud: 22. oktoober 2020. a. kell 10.32
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Loodusõpetus kujundab algteadmised ja - oskused teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus-ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.
01.-04.09
Eesti,( Eestis elavad rahvused, pealinn, maakond) Õ lk 6 - 7, tv lk 4 - 5.
07.-11.09
Ajalugu (Rahvuslik ärkamine, talu) Õ lk 8 - 15, tv lk 6 - 9.
14.-18.09
Kultuur (Rahvariided, mineviku pärand) Õ lk 14 - 17, tv lk 10 - 15
21.-25.09
Kordamine Sissejuhatus teemasse "Loomad" (Selgroogsed loomad) Õ lk 4 - 21, tv lk 4 - 15
28.-02.10
Kalad ja kahepaiksed Õ lk 22 - 25 , Tv lk 16 - 19
05.-09.10
Roomajad (Rästik ja nastik) Õ lk 26 - 29 , tv lk 20 - 21
12.-16.10
Linnud (Õppekäik) Õ lk 30 - 31, tv lk 22 - 23
19.-25.10
VAHEAEG
26.-30.10
Imetajad (kordamine) Õ lk 20 - 33, tv lk 14 - 25, 38
02.-06.11
Selgrootud loomad (Õppekäik) Õ lk 34 - 35, tv 26 - 27
09- 13.11
Taimed (Mürgised taimed) Õ lk 36 - 43, tv lk 28 - 31
Kordamine
16.-20.11
Teadmiste kontroll
23.-27.11
Seened ja bakterid Õ lk 44 - 49, tv lk 32 - 35
I trimester:
- oskab kirjeldada taimede, loomade ja seente välisehitust ning tuua näiteid nende tähtsuse kohta
- eristab seeni, taimi ja loomi toitumise, kasvamise ning liikumisvõime järgi
- kirjeldab õpitud loomade elupaiku ja eluviisi
- oskab nimetada ja eristada selgroogseid ja selgrootuid loomi
- tunneb põhjalikult ühte loomaliiki, tuginedes koostatud uurimuslikule ülevaatele
Kokkuvõttev sõnaline hinnang kirjeldab õpilase arengut, õppeprotsessis osalemist, kooliastme pädevuste ja õpioskuste kujunemist ning õpitulemusi. Tuuakse esile õpilase edusammud ning juhitakse tähelepanu arendamist vajavatele oskustele. Kokkuvõtva hinnangu aluseks on õpetaja tähelepanekud. Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided kajastuvad õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused.
T - teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P - peab harjutama, treenima
O - omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 206