Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: 3b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Merle Tustit

klassiõpetaja

Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. august 2020. a. kell 23.00
Muudetud: 29. august 2020. a. kell 22.23

Õppeaasta: 2020/2021

Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi Scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

2.-04. september
Sissejuhatus

07.-11. september
Klaviatuurimängud, loogikamängud: sissejuhatavad ja häälestavad mängud.

14.-18. september
Programmeerimismängud

21.-25. september
Scratch, kordamine: Meenutame põhilisi käsklusi, mida need võimaldasid. Õpilane tutvustab ise, mis üks või teine plokk võimaldas. Tuletame meelde kasutajanimed, vaatame üle varasemad tööd.

28. september-02. oktoober
Sissejuhatus robootikasse - BlueBotid, käsklused ja sammud

05.-09. oktoober
BlueBot, matid ja soovitud teekonna programmeerimine

12.-16. oktoober
LEGO WeDo 2.0

VAHEAEG

26.- 30.oktoober
LEGO WeDo 2.0

02.-06. november
Scratch: Kujundite loomine

09.-13. november
Scratch: Nuputamisülesannete loomine ja lahendamine kujundite abil

16.-20. november
Scratch: Oma nime esitähtede joonistamise programmeerimine


I TRIMESTRI LÕPP

30. november-04.detsember
Scratch: Oma nime esitähtede joonistamise programmeerimine

07.-11. detsember
LEGO WeDo 2.0

14.-18. detsember
LEGO WeDo 2.0

21.-22. detsember
BlueBot ja kunst

VAHEAEG

11.-15. jaanuar
BlueBot ja matemaatika

18.-22. jaanuar
Scratch: Mängu projekt. Tegelased, taustapilt, teated, efektid

25.-29. jaanuar
Scratch: Mängu projekt. Tegelased, taustapilt, teated, efektid

01.-05.veebruar
Scratch: Mängu projekt. Mängu viimistlemine, lõpetamine, jagamine

08.-12. veebruar
Scratch: Klassikaaslaste poolt loodud mängide läbimängimine

15.-19. veebruar
Cargo-Bot mäng iPadil

VAHEAEG

01.-05. märts
Edison haridusrobotite kasutamine, erinevad programmid

II TRIMESTRI LÕPP

08.-12. märts
Edison haridusrobotite kasutamine, erinevad programmid

15.-19. märts
Scratch: Viktoriini projekt. Andmed, küsimused, vastusetüübid, tegelased, taust

22.-26. märts
Scratch: Viktoriini projekt. Andmed, küsimused, vastusetüübid, tegelased, taust

29.märts-02. aprill
Scratch: Viktoriini projekt. Viktoriini viimistlemine, lõpetamine, jagamine

05.-09. aprill
Scratch: Viktoriini projekt. Viktoriiniprojektide läbimängimine (klassikaaslaste loodud mängud)

12.-16. aprill
LEGO WeDo 2.0

VAHEAEG

26.- 30. aprill
LEGO WeDo 2.0

03.-07. mai
LEGO WeDo 2.0

10.-14. mai
LEGO WeDo 2.0

17.-21. mai
LEGO WeDo 2.0

24.-28. mai
Aasta tööde kokkuvõte, tagasiside, kokkuvõtvad hinnangud

31.mai-5. juuni
Aasta tööde kokkuvõte, tagasiside, kokkuvõtvad hinnangud

07.-11. juuni
Praktikapäevad, õppeaasta lõpetamine

III TRIMESTRI LÕPP

VAHEAEG

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Kursuse lõpul õpilane:
* on harjunud kasutama arvutihiirt ja klaviatuuri
* oskab kasutada arvutit ja internetilehitsejat
* tunneb Scratch keskkonda ning selle kasutusloogikat
* oskab Scrach keskkonnas programmeerida lihtsamaid animatsioone
* oskab luua LEGO roboteid ning neid liikuma programmeerida

Hindamine üles

3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus trimestri lõppedes.
Osaoskused I trimestris
Osaoskused II trimestris
Osaoskused III trimestris


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata


Konsultatsioon toimub kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 205.
Siis saad:
* Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
* Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.