0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 21. august 2020. a. kell 23.00
Muudetud: 29. august 2020. a. kell 22.23
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, aasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Valikkursuse eesmärgid:
- õpilane kohaneb tehnoloogia kasutamisega õppetöös
- valdab arvutil peamisi lihtsamaid töövõtteid
- arendab loovust, loogilist, analüüsivat ja abstraktset mõtlemist
- praktiseerib süsteemset käsitlust probleeme ja ülesandeid lahendades
- tunneb lihtsamaid programmide loomise ning probleemide lahendamise baasoskused visuaalse programmeerimisplatvormi Scratch, Blue-Bot ja Lego WeDo abil
- valikaine integreeritakse emakeele, kunsti, matemaatika, loodusõpetuse jt ainete õpetusega
2.-04. september
Sissejuhatus
07.-11. september
Klaviatuurimängud, loogikamängud: sissejuhatavad ja häälestavad mängud.
14.-18. september
Programmeerimismängud
21.-25. september
Scratch, kordamine: Meenutame põhilisi käsklusi, mida need võimaldasid. Õpilane tutvustab ise, mis üks või teine plokk võimaldas. Tuletame meelde kasutajanimed, vaatame üle varasemad tööd.
28. september-02. oktoober
Sissejuhatus robootikasse - BlueBotid, käsklused ja sammud
05.-09. oktoober
BlueBot, matid ja soovitud teekonna programmeerimine
12.-16. oktoober
LEGO WeDo 2.0
VAHEAEG
26.- 30.oktoober
LEGO WeDo 2.0
02.-06. november
Scratch: Kujundite loomine
09.-13. november
Scratch: Nuputamisülesannete loomine ja lahendamine kujundite abil
16.-20. november
Scratch: Oma nime esitähtede joonistamise programmeerimine
I TRIMESTRI LÕPP
30. november-04.detsember
Scratch: Oma nime esitähtede joonistamise programmeerimine
07.-11. detsember
LEGO WeDo 2.0
14.-18. detsember
LEGO WeDo 2.0
21.-22. detsember
BlueBot ja kunst
VAHEAEG
11.-15. jaanuar
BlueBot ja matemaatika
18.-22. jaanuar
Scratch: Mängu projekt. Tegelased, taustapilt, teated, efektid
25.-29. jaanuar
Scratch: Mängu projekt. Tegelased, taustapilt, teated, efektid
01.-05.veebruar
Scratch: Mängu projekt. Mängu viimistlemine, lõpetamine, jagamine
08.-12. veebruar
Scratch: Klassikaaslaste poolt loodud mängide läbimängimine
15.-19. veebruar
Cargo-Bot mäng iPadil
VAHEAEG
01.-05. märts
Edison haridusrobotite kasutamine, erinevad programmid
II TRIMESTRI LÕPP
08.-12. märts
Edison haridusrobotite kasutamine, erinevad programmid
15.-19. märts
Scratch: Viktoriini projekt. Andmed, küsimused, vastusetüübid, tegelased, taust
22.-26. märts
Scratch: Viktoriini projekt. Andmed, küsimused, vastusetüübid, tegelased, taust
29.märts-02. aprill
Scratch: Viktoriini projekt. Viktoriini viimistlemine, lõpetamine, jagamine
05.-09. aprill
Scratch: Viktoriini projekt. Viktoriiniprojektide läbimängimine (klassikaaslaste loodud mängud)
12.-16. aprill
LEGO WeDo 2.0
VAHEAEG
26.- 30. aprill
LEGO WeDo 2.0
03.-07. mai
LEGO WeDo 2.0
10.-14. mai
LEGO WeDo 2.0
17.-21. mai
LEGO WeDo 2.0
24.-28. mai
Aasta tööde kokkuvõte, tagasiside, kokkuvõtvad hinnangud
31.mai-5. juuni
Aasta tööde kokkuvõte, tagasiside, kokkuvõtvad hinnangud
07.-11. juuni
Praktikapäevad, õppeaasta lõpetamine
III TRIMESTRI LÕPP
VAHEAEG
Kursuse lõpul õpilane:
* on harjunud kasutama arvutihiirt ja klaviatuuri
* oskab kasutada arvutit ja internetilehitsejat
* tunneb Scratch keskkonda ning selle kasutusloogikat
* oskab Scrach keskkonnas programmeerida lihtsamaid animatsioone
* oskab luua LEGO roboteid ning neid liikuma programmeerida
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus trimestri lõppedes.
Osaoskused I trimestris
Osaoskused II trimestris
Osaoskused III trimestris
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Konsultatsioon toimub kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 205.
Siis saad:
* Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
* Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.