0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 21. august 2020. a. kell 21.49
Muudetud: 21. september 2020. a. kell 00.19
Õppeaasta: 2020/2021
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Loodusõpetus kujundab algteadmised ja - oskused teiste loodusteaduslike ainete õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus-ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.
1. NÄDAL 01.- 04.09.
Eesti Eestimaa
2. NÄDAL 07.- 11.09.
Ajalugu Rahvuslik ärkamine
3. NÄDAL 14.- 18.09.
Kultuur Rahvariided
4. NÄDAL 21.- 25.09
Sissejuhatus: loomad
Selgroogsed loomad Õ lk 20-21; TV lk 14- 15.
5. NÄDAL 28.09.- 02.10.
Kalad ja kahepaiksed
Mõisted: Kala, uim, soomus, lõpus, kudumine, mari, konn, vesilik, kudu, kulles
Õ lk 22–25; TV lk 16- 19.
6. NÄDAL 05.- 09.10.
Roomajad
Rästik ja nastik
Mõisted: Roomaja, soomus, muna, rästik, nastik, liik
Õ lk 26–29; TV lk 20–21
7. NÄDAL 12.- 16.10.
Linnud
Õppekäik
Mõisted: Lind, tiib, sulg, muna
Õ lk 30–31; TV lk 22–23
Õppekäigu töölehe hindamine: funktsionaalne kirjaoskus, tähelepanuvõime, kirjeldamine, kodupaiga lindude tundmine ja kirjeldamine.
VAHEAEG
8. NÄDAL 26.- 30.10.
Imetajad. Õ lk 32- 33; TV lk 24- 25.
Mõisted: Selgroogsete loomade rühmad, imetaja, karv, sünd, imetamine
Kordamine.
Õ lk 20–33; TV lk 14–25, 38
TV lk 38 hindamine
9. NÄDAL 02.-06.11.
Selgrootud loomad
Õppekäik
Mõisted: Selgrootu loom, ämblikulaadne, putukas
Õ lk 34–35; TV lk 26–27
Õppekäigu töölehe hindamine: kirjeldamine, tähelepanuvõime, võrdlusoskus
10. NÄDAL 09.-13.11.
Taimed
Mürgised taimed
Mõisted: taim, puu, põõsas, puhmas, rohttaim, sammal, õistaim, okaspuu, vars, leht, juur, õis, liik, mürgised taimed
Õ lk 36–43; TV lk 28–31
11. NÄDAL 16.-20.11
Seened ja bakterid
Mõisted: Seen, kübaraga seen, seeneniidistik, seeneliigid, mürgised seened, bakter
Õ lk 44–49; TV lk 32–35
12. NÄDAL 23.-27.11.
Kooslused
Kordamine
Mõisted: Kooslus, toiduahel, toiduvõrk
Õ lk 34–53; TV lk 26–39
TV hindamine
13. NÄDAL
Päikesesüsteem
Maa ja Päike
14. NÄDAL
Reklaam Teave
15. NÄDAL
Internet
Kordamine
I trimestri lõpuks õpilane
- oskab kirjeldada taimede, loomade ja seente välisehitust ning tuua näiteid nende tähtsuse kohta
- eristab seeni, taimi ja loomi toitumise, kasvamise ning liikumisvõime järgi
- kirjeldab õpitud loomade elupaiku ja eluviisi
- oskab nimetada ja eristada selgroogseid ja selgrootuid loomi
- tunneb põhjalikult ühte loomaliiki, tuginedes koostatud uurimuslikule ülevaatele
3. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad eKoolis ja kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb:
* selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* kirjaliku töö puhul osaoskuse saavutus, kuhu on lisatud maksimumpunktid ja saavutatud punktide arv.
Konsultatsioon toimub kolmapäeviti kell 13.00 ruumis 205.
Siis saad:
* Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
* Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.