0 kaarti!
Autor: Katrin Kannik väikerühma õpetaja Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 9. märts 2020. a. kell 17.04
Muudetud: 15. märts 2020. a. kell 09.11
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
9. - 13.03
Märtsikellukesed
16. - 20.03
Lumikellukesed
https://www.pinterest.com/pin/447545281724618476/
23. - 27.03
Lumikellukesed
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477054/
30.03- 3.04
Kana ja tibud
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477067/
6. - 9.04
Kanad
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477117/
13. - 17.04
Laevuke merel
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477069/
VAHEAEG
27. - 30.04
Tigu
https://www.pinterest.com/pin/447545281724607556/
4. - 8.05
Kaart emadepäevaks
https://www.pinterest.com/pin/447545281724631193/
11. - 15.05
Liblikas
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477125/
18. - 22.05
Lambad
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477184
25. - 29.05
Tulbid
https://www.pinterest.com/pin/447545281724477056/
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Tööõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud tarbeeset tervikuna
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, tööde õigsus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
II trimestri lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Kuulad ja toimid õpetaja juhendamise järgi.
2. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Poolikuks jäänud tõid saab õpilane lõpetada esmaspäeviti kell 13.00-13.45 ruumis 107.