Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 1c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Katrin Kannik

väikerühma õpetaja

Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee

Loodud: 9. märts 2020. a. kell 17.01
Muudetud: 15. märts 2020. a. kell 09.33

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, III trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

09.03
Külm, soe, kuum. Vesi meie ümber. Vesi talvel ja suvel (lk 12- 16)

16.03
Läbipaistev või läbipaistmatu (lk 17 - 19)

23.03
Veega kaasnevad ohud. Vesi ja jää (lk 20 - 22)

30.03
Mis jääb vette ujuma? Mis vajub põhja? (lk 31 - 33)

06.04
Tahked ained ja vedelikud (lk 34 - 36)

13.04
Rühmitamine (lk 37 - 38)

VAHEAEG
27.04
Aastaajad (lk 39)

04.05
Loomad ja linnud kevadel (lk 41 - 43)

11.05
Kevad maal(lk 44- 45)

18.05
Plaan (lk 46, 47)

25.05
Kuidas käitud looduses? (lk 48, 49)

01.06
Suvele vastu (lk 50, 51)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane:
* tunneb huvi looduse ja selle uurimise vastu ning kasutab julgelt loovust ja fantaasiat;
* märkab looduse ilu ja erilisust ning väärtustab oma kodukoha elurikkust ja maastikulist mitmekesisust;
* hoolib elusolenditest ja nende vajadustest;
* liigub looduses turvaliselt, kahjustamata loodusväärtusi ja iseennast;
* teeb lihtsamaid loodusvaatlusi ning uurimuslikke tegevusi;
* tunneb kodukoha levinumaid taime- ja loomaliike;
* eristab tahkeid ja vedelaid aineid.

Hindamine üles

Suulised ja kirjalikud sõnalised hinnangud.1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

Hindamisele tulevad osaoskused:
Tunned kodu- ja metsloomi, nimetad nende poegi.
Oskad nimetada meeleelundeid ning tead, kuidas neid hoida.
Viid läbi lihtsama uurimusliku tegevuse.

Osaoskuste hindamisel kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

* eKoolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
* eKoolis on kasutusel kirjaliku töö puhul saavutatud punktide arv, mille puhul selgitusse on lisatud maksimumpunktid ja viide osaoskustele.

Konsultatsiooniaeg esmaspäeviti kell 13.00- 13.45 ruumis 107