Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 12abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 10. jaanuar 2020. a. kell 08.08
Muudetud: 10. jaanuar 2020. a. kell 08.08

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, II kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL (20.-24.01):
1. Ilm. Sõnavara.
2. Ilmateade. Dialoogid.

II NÄDAL (27.01-31.01):
1.-2. Ilm. Harjutused töölehtedelt.

III NÄDAL (3.-7.02):
1.Sõnade töö: Ilm. Käskiv kõneviis - moodustamine.
2. Käskiv kõneviis - harjutused.

IV NÄDAL (10.-14.02):
1. Väljendid käskivas kõneviisis.
2. Käskiv kõne - harjutused.

V NÄDAL (17.-21.02):
1. TK: käskiv kõne. Külas - kutsume külla. Lk.34
2. Kutsume külla.

VAHEAEG

VI NÄDAL (2. - 6.03):
1.-2. Külaliste tulek. Tõlkelaused, dialoogide koostamine. LK. 37

VII NÄDAL (9.-13.03):
1.-2. Laua taga. Lk.94

VIII NÄDAL (16.-20.03):
1.-2. Külaliste lahkumine. Lk.38

IX NÄDAL (23. - 27.03):
1. Kordamine: külalised.
2. Sõnade töö: külalised.

X NÄDAL (30.03.- 3.04):
1.-2. Kordamine: tegusõna ajad.

XI NÄDAL (6.- 10.04):
1. Kordamine: omadussõna.
2. Kordamine: arvud, kuupäev, aasta, vanus.

XII NÄDAL (13.-17.04):
1. Grammatikatest.
2. Tagasiside, kokkuvõte.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

II kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab lugeda ja saab aru lihtsast adapteeritud tekstist, suudab sealt leida olulist infot;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab kasutada kursuse jooksul õpitud temade sõnavara: ilm, külalised.
6) oskab esitada lihtsaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
8) oskab kasutada läbitud grammatikamaterjali: käskiv kõne, tegusõnade ajad, omadussõna, arvsaõna kasutamine, omadussõna ja nimisõna käänamine.

Hindamine üles

II kursuse hinde kujundamine:

Hindamisel kasutatakse kujundavat ja kokkuvõtvat hindamist. Hinded on kõik võrdse kaaluga.
Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata või tegemata tööd kajastuvad e-koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui perioodi lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on vaja tööd järele teha. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik hinne . Kui õpilane on puudunud rohkem kui 25% tundidest, tuleb positiivse kursusehinde saamiseks sooritada kogu kursust hõlmav arvestus.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultasioonid kokkuleppel õpetajaga.