Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 4d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ruth Jasmin

klassiõpetaja

Loodud: 22. november 2019. a. kell 12.38
Muudetud: 22. november 2019. a. kell 14.13

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetuse eesmärk on tekitada ja hoida huvi enda ümber oleva ja toimuva suhtes. Oluline on õpilasel kujundada algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning luua alus teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Aitan õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Suunan õpilast märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
* Mandrid ja maailmajaod Millisteks osadeks on jaotatud maismaa?
* Ookeanid ja mandrid Millisteks osadeks jaotatakse maailmameri?

2.-6.12
* Eesti geograafiline asend Mis on geograafiline asend? Millised on Eesti naaberriigid?
* Kordamine. Kontrolltöö NR 5

9. - 13.12
*Maakera siseehitus.
*Vulkaanid.

16.-19.12
*Maavärinad *Katastroofiliste tagajärgedega loodusnähtused
*Kordamine .Kontrolltöö NR 6

KOOLIVAHEAEG 21. dets 2019 - 6. jaan 2020

06. - 10.01
*Elu teke ja selle arenemine vees.
* Elu arenemine maismaal


13. - 17.01
*Kordamine
*Kontrolltöö nr 7

20.-24.01
Organismide mitmekesisus
Elu erinevates keskkonnatingimustes

27.01-31.01
Elu vihmametsas
Elu kõrbes

03.-07.02
Elu tundras
Kontrolltöö

10.-14.02
Inimese kehaehitus
Elundkondade ülesanded

17.21.02
Elundid :silmad, kõrvad, kel, nina
Meeleelundid. Nahk. Kordamine

VAHEAEG (24.02-02.03)

02.-06.03
Kordamine
Kontrolltöö

09. - 13.03
Tugi- ja liikumiselundid

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased:
-teavad Eesti geograafilist asendit
-teavad mandreid,ookeane ja maailmajagusid
- kirjeldavad vulkaanipurset (tuhapilv, mürgised gaasid, laavavoolud) ja sellega kaasnevaid ohtusid loodusele, sh inimesele. Teab, et Maa sisemuses on piirkondi, kus kivimid pole kõvad.
- toovad näiteid erinevate looduskatastroofide kohta ning iseloomustab nende mõju loodusele ja inimeste tegevusele.
- kirjeldavad maa siseehitust
- kirjeldavad maavärinaid, vulkaanide purskamist ja teisi katastroofilisi loodusnähtusi
- teavad elu teket vees ja maismaal
- teavad elutingimusi erinevates keskkonnatingimustes
- oskavad nimetada ja näidata inimese kehaosi
- teavad elundkondi ja nende ülesandeid
- oskavad tekstist ja internetist iseseisvalt leida infot ja seda töödelda
- teavad: Elundkondade elundeid ja nende ülesandeid.

Hindamine üles

Hindamine üles
Hindamisel kasutatakse nii kujundavat hindamist (sh sõnalisi ja kirjalikke hinnanguid) kui ka kokkuvõtvat hindamist. Kujundava hindamise puhul keskendutakse eelkõige õpilase arengu võrdlemisele tema varasemate saavutustega. Praktiliste tööde ja ülesannete puhul ei hinnata mitte ainult töö tulemust, vaid ka protsessi.
Kasutatakse ka kokkuvõtvat hindamist (tunnikontrollid, kontrolltööd, iseseisvad- ja rühmatööd) .
Kokkuvõtva hindamise korral võrreldakse õpilase arengut õppekavas taotletatavate õpitulemustega, kasutades numbrilist hindamist viie palli süsteemis.

Hinne "5": õpilane vastab iseseisvalt, õigesti ja täpselt kogu õppematerjali, oskab praktiliste tööde tegemisel iseseisvalt kasutada omandatud teadmisi
Hinne "4". vastuses esineb 1-2 ebatäpsust faktides, õpilane vastab küsimustele suuremate raskusteta
Hinne "3": esitab õigesti põhilise materjali õpetaja suunavate küsimuste abil, teadmiste praktilisel rakendamisel vajab õpetaja abi
Hinne "2": õpilane ei suuda vastata suuremat ja olulisemat osa õppematerjalist, ei tule toime praktiliste ülesannete lahendamisega, teeb rohkesti sisulisi vigu
Hinne "1": läbivõetud materjal on täielikult omandamata, õpilasel puuduvad rakenduslikud oskused, õpilane keeldub vastamast, õpilane ei esita nõutud materjali arvestatava põhjuseta

Hindelistes töödes arvestatakse punkte ja hinne tuletatakse alljärgnevalt:
Hinne "5" 90- 100% punktide arvust
Hinne "4" 75- 89% punktide arvust
Hinne "3" 50- 74% punktide arvust
Hinne "2" - 20-49% punktide arvust
Hinne "1" - 0-19% punktide arvust

Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-Koolis nullina. "0" asendub hindega pärast töö tegemist / esitamist või "1"-ga, kui 10 päev jooksul tööd järele ei vastata.
Trimestri hinde kujunemisel võetakse arvesse nii arvestuslikke hindeid kui ka jooksvaid hindeid.


Konsultatsioon neljapäeval kell 14.00 ruumis 308.