Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anu Rand

Klassiõpetaja

Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee

Loodud: 17. november 2019. a. kell 12.48
Muudetud: 1. detsember 2019. a. kell 08.38

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, II trimester

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

.Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

25.-29.11
Maod ja sisalikud TR lk 41
02.-06.12
Kahepaiksed TR lk 42
09.-13.12
Linnud TR lk 43 - 45
16.-20.12
Veelinnud
Veeloomad ja nende erinevus maismaaloomadest - TR lk 47 -49
06.-10.01
Kalad
Teisi veeloomi TR lk 50 - 52
13.-17.01
Koduloomad TR lk 54 - 56
Loomade toitumine ja kasvamine
20.-24.01
Kordamine TR lk 58 - 61
27.-31.01
Teadmiste kontroll
Ilm. Ilma tunnused.Õhutemperatuur ja selle mõõtmine. TR lk 4
03.-07.02
Pilvisus. Sademed. Tuul. TR lk 8 - 10
10.-14.02
Ilmastikunähtused, Kordamine TR lk 11 - 15
17.-21.02
Teadmiste kontroll
Inimene. Inimese välisehitus TR lk 16 - 17
02.-06.03
Kere. Pea. Käsi. Jalg. TR lk 18 - 22

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

.Õpilane ...
* teab, et inimene on osa loodusest.
* oskab nimetada inimese vajadusi.
* teab, mida saab inimene loodusest ja kuidas seda kasutatakse.
* teab inimese seost loodusega.
* teab, millistest loodusest tulenevatest ohtudest saab hoiduda.
* peab kinni elementaarsetest hügieeninõuetest.
* teab teravilju ning oskab nimetada, mida neist valmistatakse.

Hindamine üles

2. klassis antakse õpilaste teadmistele ja oskustele sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilase päevikus, töödel ja/või e-koolis. E-koolis kajastuvad ka õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel tuginetakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Osaoskuste hindamisel kasutatakse tähti:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 206.