0 kaarti!
Autor: Anu Rand Klassiõpetaja Kontakt: Anu.Rand@nooruse.edu.ee |
Loodud: 1. september 2019. a. kell 09.45
Muudetud: 1. september 2019. a. kell 10.19
Õppeaasta: 2019/2020
Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester
Kestvus: 2 tundi nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
02.-06.09
*Järjehoidja
v: värvilised paberid, käärid
*Rebimistöö
v: värvilised paberid
09.-13.09
* Õun ja õunauss
v: guaššid, papptaldrik, värviline paber, käärid)
* Fantaasiatöö
v: kuusekäbi, plastiliinid
16.-20.09
*Juurviljad
v: värvilised paberid, käärid
* Volditud seen
v: käärid, värvilised paberid
23.-27.09
* Puravikud
v: värvilised paberid, WC rull, liim
*Kivile maalimine
30.09-04.10
* Mets
v: kalendripilt, kuivatatud puulehed, PVA
* Lehed
v: värvilised paberid, käärid,
07.-11.10
* Lehepärg
v. paberist ring, kuivatatud lehed, PVA
* Seemnetest pilt
v: erinevad seemned, PVA
14.-18.10
* Sügise poiss ja tüdruk
v: vahtralehe sabloon, värviline paber, liim, värvi- ja viltpliiatsid
* Töö lõpetamine
21.-25.10
VAHEAEG
28.10 - 01.11
* Paberribadest kõrvits
* Halloweeni maskid
04.-08.11
* Mardimask
* Isadepäeva kaart
11.-15.11
* Kalad
* Veealune maailm
18.-22.11
*Kadridele kübara meisterdamine
*Mask
*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon kell 13.00 ruumis 206.