Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): 10abc_grupp prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Anneli Auväärt

abiõpetaja, eesti keel teise keelena õpetaja

Kontakt: Anneli.Auvaart@nooruse.edu.ee

Loodud: 27. august 2019. a. kell 09.12
Muudetud: 2. september 2019. a. kell 21.51

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 31 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I NÄDAL ( 2.-6.09):
1. Tutvumine grupiga, ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Vene keele tähtsus. Tähestik. Kirjatähed. tervitamine ja hüvasti jätmine.
2. Kirjatähed. Enda tutvustamine. Lugemisharjutused. ( esimesed 11 tähte)

II NÄDAL ( 9.-13.09):
1. Enda tutvustamine.Tähestik ( 21 tähte). Tervitamine ja hüvasti jätmine.
2. Dialoogid, lugemisharjutused. Kuidas läheb?

III NÄDAL ( 16.-20.09):
1. Meie pere. ( Kõik tähed)
2. KT: tähestik. Meie pere.

IV NÄDAL ( 23.-27.09):
1. Linn. Nimetav kääne: Kes see on? Mis see on?
2. Nimisõnade sugu.

V NÄDAL ( 30.09-4.10):
1. Linn - töö sõnavaraga. Mitmuse moodustamine.
2. Linn. Nimisõna sugu.

VI NÄDAL ( 7.-11.10):
1. Mitmuse moodustamine.
2. TK: Linn. tegusõna I pöördkond.

VII NÄDAL ( 14.-18.10):
1. Tegusõna I pöördkond.
2. Tegusõna I pöördkond. Harjutused. Elama, töötama KUS?

VAHEAEG

VIII NÄDAL ( 28.10-1.11):
1. Kus? elama-töötama kus?
2. Kus? Dialoogid, harjutused.

IX NÄDAL ( 4.-8.11):
1. Kus? Tegusõna minevik.
2. Kordamine: tegusõna I pöördkond, minevik, kus?

X NÄDAL ( 11.-15.11):
1. Kordamine: tegusõna I pöördkond, minevik, kus?
2. KT: tegusõna I pöördkond, minevik, kus?

XI NÄDAL ( 18.-22.11):
1. Põhiarvud 0-100.
2. Arvutame. Harjutused.

XII NÄDAL (25. - 29.11):
1.-2. Vanus. Numbrid 1-100, vanuse reegel.

XIII NÄDAL ( 2.-6.12):
1.-2. Numbrid 200-1000. Arvutame, vanus.

XIV NÄDAL (9.-13.12):
1. TK: vanus. talveluuletus.
2. Kuude nimetused. Mis kuus?

XV NÄDAL ( 16.-20.12):
1. Jõululuuletuse vastamine. Tekst: Jõulud.
2. Jõulusoovid. Multikas.

VAHEAEG

XVI NÄDAL ( 6.-10.01):
1.-2. Tegusõna II pöördkond.

XVII NÄDAL ( 13.-17.01):
1. -2. Tegusõna II pöördkond. harjutused - I ja II pöördkond.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

I kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab kokku viia hääliku ja tähe;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab tervitada, hüvasti jätta, ennast esitleda, mõne lausega jutustada oma perest, öelda inimese vanust ja küsida kuidas läheb?, teab kuude, nädalapäevade ja aastaaegade nimetusi, numbreid 1-1000, oskab kirjutada jõulusoove, telefonis vastata, nimetada esemeid kodus;
6) oskab esitada mõnda lihtsat küsimust ( Kes see on? Mis see on? kuidas läheb? Kui vana sa oled? ) ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega;
8) omab algteadmisi keeleteadmistest: nimisõnade sugu, isikulised asesõnad, tegusõna I ja II pöördkond, nimetav kääne, kohakääne, nimisõnade mitmuse moodustamine, omastavad asesõnad.

Hindamine üles

I kursuse hinde kujundamine:
KT - 3 arvestuslikku hinnet
TK, sõnade tööd, jutustamised - igaüks 1 arvestuslik hinne
Protsessihinded ( kodused tööd, töö tunnis ) - kokku 1 kokkuvõttev hinne

Puudulikele töödele on üks järeltöö võimalus 10 päeva jooksul alates töö kätte saamisest. Esitamata tööd või tegemata kontrolltööd, tunnikontrollid, sõnade tööd või suulised vastamised kajastuvad e-Koolis nullina. Kui töö sooritatakse, asendub "0" hindega. Kui kursuse lõpus on töö sooritamata, asendub "0" hindega "1". Puudumiste korral on tarvis KT-d, tunnikontrollid, sõnade tööd ja jutustamised järele vastata. Positiivse kursusehinde ( hinne 3 ) saamiseks võib olla ainult üks puudulik arvestuslik hinne . Kui õpilane on puudunud rohkem kui 25% tundidest, tuleb kursusehinde saamiseks sooritada kogu kursuse teemasid sisaldav arvestustöö.
Hindamisnormid:
hinne 5 - 100-90%
hinne 4 - 89-75%
hinne 3 - 74-50%
hinne 2 - 49-20%
hinne 1 - 19 - 0%
Konsultatsioonid ja järeltööd kokkuleppel.