Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kirjandus: 8b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Malle Tustit

eesti keele ja kirjanduse õpetaja

Kontakt: Malle.Tustit@nooruse.edu.ee

Loodud: 21. august 2019. a. kell 10.47
Muudetud: 22. august 2019. a. kell 08.23

Õppeaasta: 2019/2020

Õppekava: Põhikooli õppekava, I trimester

Kestvus: 2 tundi nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kirjanduse kaudu õpib õpilane mõistma tekste,arutlema, analüüsima ja looma. Õpib tundma eepikat kui üht kirjanduse põhi˛anri ja romantismi kui üht põhikirjandusvoolu. Oskab leida teostest vastavate ˛anride ja voolude tunnuseid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

1. nädal 2.-8. sept
1.Sissejuhatus kirjanduskursusesse.
2.Looduse avatud raamat

2.nädal 9.-14. sept
1.Mis on kunst? Kunsti tõlgendamine
2.Elus ja kunstis on tähtis silmaga nähtamatu. "Väike prints"

3. nädal 16.-20.sept
1."Väike prints" -sisukontroll
2. "Väike prints" arutelu

4. nädal -23.-27.sept
1.Kirjandus.Ilukirjandus. Mis vahe neil on?
2.Mõisted eepos, romaan, jutustus, novell, komöödia, tragöödia, draama, ballett, sonett, haiku

5. nädal 3. sept.-4. okt
1Ilukirjanduse mõiste
2.Kunst on vaataja silmades

6. nädal 7.- 11.okt
1.Kui pilt ärkab ellu
2."Juttude võluvägi"

7. nädal -14..-18. okt

1.Jutu juured
2. . Näidendiproov. Muinasjutt

8. nädal-29.okt-31.okt
1.Töö näidendi tekstiga
2. " .Muinasjuttude liigid

9. nädal -4.-8. nov
1. Muinasjuttude liigid. Näidendiproov
2.Muinasjuttude liigid. Näidendiproov

10. nädal -11.-15. nov

1.Muistendid
2. Naljandid. Linnalegendid

11. nädal -18.-22. nov

1.Kirjanduse lohutus
2. Kirjandus aitab elada

12. nädal -25.-29. nov

1.Ühe pildi taga on teine pilt
2."Õnnelik prints"

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilased tutvuvad eepika liikidega, saavad selgeks romantismi ja realismi tunnused ja oskavad neid teostest leida.Oskavad tekste lugeda ja mõista,oskavad kirjutada loovtekste. Saavad arendada oma loovust näidendi teksti koostamisel, lavastajatöös ja näitlemisel.

Hindamine üles

Õpilase hinne kujuneb poolaasta jooksul saadud suuliste ja kirjalike kodu- ja tunnitööde hinnete koondhindena. Kõik hinded on võrdse kaaluga . Mitterahuldavaid hindeid on võimalik parandada. Õpilasel peavad olema vastatud vähemalt rahuldavale teosed "Ma suudan hüpata üle lompide" 11. oktoobril ja üks raamat vabal valikul 22. novembril. Kui õpilasel jäävad vastamata vähemalt rahuldavalt kaks teost , ei ole võimalik saada poolaasta hinnet üle kolme. Kui vastamata jääb üks teos, ei ole võimalik saada poolaasta hinnet üle nelja.