Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

C-võõrkeel (V): - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Maren Asumets

võõrkeeleõpetaja

Kontakt: Maren.Asumets@nooruse.edu.ee

Loodud: 4. september 2011. a. kell 17.11
Muudetud: 11. oktoober 2011. a. kell 21.50

Õppeaasta: 2011/2012

Õppekava: Gümnaasiumi õppekava, I kursus

Kestvus: 35 tundi

Miks me seda ainet õpime? üles

Gümnaasiumi võõrkeeleõpetusega taotletakse, et õpilane:
1) huvituks võõrkeele õppimisest ja oleks võimeline enesetäiendamiseks võõrkeeltes;
2) kasutaks, täiendaks ja arendaks omandatud õpiviise- ja võtteid;
3) omandaks lugemisvilumuse, mõistaks ja oskaks tõlgendada erinevaid tekste ja kasutada seletavat sõnaraamatut;
4) julgeks ja oskaks suhelda õpitavas võõrkeeles erinevates situatsioonides;
5) suudaks aru saada erinevate inimeste võõrkeelselt kõnest ja vestlusest;
6) oskaks ennast kirjalikult väljendada õpitud temaatika piires;
7) tunneks õpitava võõrkeele maa kultuurile iseloomulikke käitumis- ja suhtlusnorme, nende kasutamist kõnes ja kirjas;
8) tunneks huvi õpitava maa kultuuri ja kirjanduse vastu;
9) suudaks omandatud keeleoskust iseseisvalt edasi arendada ja juurde õppida.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

I nädal 1.-2.september
1. Sissejuhatus ainekavasse. Ainekaardi ja hindamise tutvustamine. Huvituma, tegelema

II nädal 5.-9.september
1. Tegusõnade(tegelema, huvituma)oleviku pööramine, akkusatiiv-käändelõpud.
2. Tegevused, akkusatiivi kasutamine ainsuses ja mitmuses

III NÄDAL ( 12.-16.09):
1. Õppeained.
2. Lausete koostamine ja tõlkimine

IV NÄDAL ( 19.-23.09):
1. Spordialad.
2. Kordamine tööks

V NÄDAL ( 26.-30.09):
1. KONTROLLTÖÖ; 27.09
2. mängima pööramine, mängima mida?(mängud, muusikariistad)

VI NÄDAL ( 3.-7.10):
1.Meeldima kellele; spordialad(.....)sport
2. Lausete koostamine jutustamiseks(lemmikmängud, mängima....,tegelema....)

VII NÄDAL ( 10.-14.10):
1. KONTROLLTÖÖ: pere, nimisõnad seeestütlevas käändes. - 10.10
2. Elukoht. Tekst: Meie korter.

VIII NÄDAL ( 17.-21.10):
1. Järgarvud. Järgarv+nimisõna. Mis nädalapäeval?
2. Järgarvud - harjutused.

IX NÄDAL ( 31. 10-4.11):
1. Meie kodulinn - Kuressaare.
2. Tunnikontroll: järgarvud. Aadress.

X NÄDAL ( 7.-11.11):
1. Suuline arvestus: Elukoht. Kuressaare. Loomingulised tööd.
2. Toiduained. Menüü.

XI NÄDAL ( 14.-18.11):
1. Menüü. Dialoogide koostamine.
2. Osastav kääne: jooma, sööma, armastama, jumaldama mida?

XII NÄDAL ( 21.-25.11):
1. Kordamine: toiduained, osastav kääne.
2. KONTROLLTÖÖ: toiduained. Luuletus.

XIII NÄDAL (28.11-2.12):
1. Kaasaütlev kääne. Harjutused.
2. Elukutsed. Kelleks tahan saada?

XIV NÄDAL ( 5.-9.12):
1. Elukutsed. Tekst: Minu töö.
2. Kordamine: Elukutsed, kaasaütlev kääne.

XV NÄDAL (12.-16.12):
1. KONTROLLTÖÖ; Elukutsed. Kaasaütlev kääne.
2. Pühad.

XVI NÄDAL ( 19.-22.12):
1. Pühad. Tekst: Minu pühad.
2. Jõulusoovid. Kursuse kokkuvõte.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Kursuse lõpuks õpilane:
1) oskab lugeda ja saab aru lihtsast adapteeritud tekstist, suudab sealt leida olulist infot;
2) suudab mõista tuttaval keelematerjalil põhinevat õpetaja ja kaasõpilaste kõnet;
3) on võimeline läbitud õppematerjaliga tekstidest, monoloogidest ja dialoogidest ära tundma tuttavaid keelendeid ja lausestruktuure;
4) oskab kasutada õpitud sõnavara ja keelestruktuure lausete ja minidialoogide koostamiseks;
5) oskab kasutada kursuse jooksul õpitud temade sõnavara: välimus, iseloom, perekond, elukoht, toiduained, elukutsed, pühad, oskab kirjutada jõulusoove;
6) oskab esitada lihtsaid küsimusi ja neile vastata;
7) oskab lugeda häälega, õige häälduse ja intonatsiooniga;
8) oskab kasutada läbitud grammatikamaterjali: isikulised asesõnad omastavas ja osastavas käändes, nimisõnade käänamine seestütlevas ja osastavas käändes, järgarvud ja nende ühildumine nimisõnaga.

Hindamine üles

Õppeveerandi vältel toimub
1) Jooksev hindamine
2) sõnavara tundmise kontrollimine
3) 3 testi, mis puudumise korral tuleb järele vastata
4) Suuliste vastamiste kontrollimine

Testide hindamise skaala:
hinne 5 ... 90-100% punktide arvust
hinne 4 ... 75-89%
hinne 3 ... 50-74%
hinne 2 ... 20-49%
hinne 1 ... 0- 19%

Kõik testid peavad olema sooritatud vähemalt rahuldavale hindele. Järelvastamine 10 õppepäeva jooksul peale testi (v.a haiguste korral - õpetajaga kokkuleppel). Konsultatsioon reedeti ruumis 005 kell 14.00. Lisakonsultatsioonid ja järelvastamine õpetajaga kokkuleppel. Kui töö on esitamata või kontrolltöö sooritamata, kajastub see e-koolis "0", mis asendub positiivse hindega, kui töö on sooritatud, või "1"-ga, kui töö on jäänud sooritamata.
Veerandi hinne kujuneb kõigi veerandi vältel saadud suuliste vastamiste koondhinde, kontrolltööde hinnete, sõnavara tööde koondhinde ja jooksvate vastamiste koondhinde põhjal.