Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Programmeerimine: - prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Stevelin Tamm

klassiõpetaja

Kontakt: Stevelin.Tamm@nooruse.edu.ee

Loodud: 15. jaanuar 2019. a. kell 14.24
Muudetud: 21. jaanuar 2019. a. kell 09.34

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Antakse esmased teadmised programmeerimisega seotud mõistetest ja programmidest.

Õpilased kasutavad visuaalse programmeerimise keskkonda Scrach. Scratch on graafiline programmeerimiskeel, mille abil on lihtne ja huvitav koostada interaktiivseid lugusid, mänge ja animatsioone. Vastavas keskkonnas on lihtne asju luua ning tehtud töid teistega jagada. Scratchi saab kasutada veebipõhises keskkonnas http://scratch.mit.edu/

Lisaks tegelevad lapsed üle nädala LEGO WeDo'dega. LEGO WeDo on lastele alates seitsmendast eluaastast mõeldud robootika komplekt. See ühendub arvutiga, pakub võimaluse ehitada ning programmeerida lihtsaid LEGO mudeleid koos mootorite ja anduritega. Lapsed läbivad ridamisi erinevate ainete vahelisi tegevusi, mis arendavad samal ajal nende matemaatilisi-, inseneri-, tehnoloogia- ning keelelisi oskuseid.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21.01-25.01
LEGO WeDo

28.01-1.02
LEGO WeDo

4.02-08.02
LEGO WeDo

11.02-15.02
Mõtlemis- ja loogikamängud

18.02-22.02
Mõtlemis- ja loogikamängud


VAHEAEG

4.03-8.03
Töö scratchi keskkonnas

11.03-15.03
Töö scratchi keskkonnas

18.03-22.03
Töö scratchi keskkonnas

25.03-29.03
Animatsiooni projekt

1.04-5.04
Animatsiooni projekt

8.04-12.04
Animatsiooni projekt

15.04-19.04
LEGO WeDo

VAHEAEG

29.04-3.05
LEGO WeDo

6.05-10.05
LEGO WeDo

13.05-17.05
LEGO WeDo

20.05-24.05
LEGO WeDo

27.05-31.05
Oma lemmikprojektiga tegelemine

3.06-07.06
Oma lemmikprojektiga tegelemine

10.06-12.06
Projektipäevad

VAHEAEG

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Kursuse lõpul õpilane:
on harjunud kasutama arvutihiirt ja klaviatuuri
oskab kasutada arvutit ja internetilehitsejat
tunneb Scratch keskkonda ning selle kasutusloogikat
oskab Scrach keskkonnas programmeerida lihtsamaid animatsioone
oskab luua LEGO roboteid ning neid liikuma programmeerida

Hindamine üles

2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus, kirjalikul tööl või eKoolis. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.

E-kooli tunnistusele kantakse igas õppeaines osaoskuste saavutatus poolaasta lõppedes.
Osaoskused 2. poolaastal:
1. Koostad Scratch keskkonnas programmi ja kasutad programmeerimiskäske õigesti. (Scratch programmis kaks spraiti liiguvad erinevate algusaegadega teineteisele vastu. Peavad omavahel vähemalt kolmelauselise dialoogi ja liiguvad tagasi alguskoordinaatidele.)
2. Oskad ehitada LEGO roboteid ning neid programmi abil juhtida.


Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata


Konsultatsioon toimub teisipäeviti kell 13.00 ruumis 109.
Siis saad:
* Küsida õpetajalt abi või selgitusi teema kohta, mis on sulle raske.
* Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.