0 kaarti!
Autor: Katrin Liiv inglise keele õpetaja / klassiõpetaja Kontakt: Katrin.Liiv@nooruse.edu.ee |
Loodud: 3. jaanuar 2019. a. kell 14.26
Muudetud: 22. jaanuar 2019. a. kell 14.12
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Praktiline inglise keel toetab inglise keele õpetamise eesmärke.
Taotletakse, et õpilane:
1. väärtustab inglise keelt kui avaliku suhtluse vahendit, suhtub lugupidamisega teiste rahvaste keeltesse ja kultuuridesse;
2. tajub keeleoskust õpioskuste osana, kujuneb teadlikuks keelekasutajaks;
3. omandab põhiteadmised keelest ja õigekirjaoskuse, huvitub võõrkeeleõppes kasutatava materjali sisust;
4. arendab keeleoskust kui eneseväljendus- ja suhtlusvahendit; osaleb aktiivselt võõrkeeleõppes,
5. õpib asjakohaselt kasutama eri suhtluskanaleid; harjub oma kirjakeeleoskuse täiendamiseks kasutama sõna- ja käsiraamatuid ning veebiallikaid;
6. osaleb aktiivselt erinevates võõrkeele tundides kasutatavates aktiivõppevormides (sh. paaris- ja rühmatöö, diskussioon jne) ja on huvitatud loovtööde teostamisest ja projektides osalemisest võõrkeeles;
7. õpib suhtlema inglise keeles;
8. seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
26.jaan
Turismiinfo küsimine, leidmine (internetist, meediast, voldikutest). Postkaardi kirjutamine (TB ex 1-3; WB p 76)
1.veeb
Kella tundmine, oma päevast jutustamine. (TB p 76-77; WB ex 9, 10)
8.veeb
Tervis ja ohutus. Ohutu liiklemise reeglistiku koostamine.
15.veeb
Ebareeglipärased tegusõnad. Ristsõnade koostamine ja lahendamine. (TB p 79-80; WB ex 5-7)
22. veeb
projektipäev
vaheaeg
8.märts
Collections (oma kollektsiooni tutvustamine kaaslastele; sellest kirjutamine) (TB p 90; WB p 92 Uute teadmiste omandamine lähtudes oma kollektsioonist, info otsimine internetist
15.märts
Rühmatöö (täringumäng TB p 99)
22.märts
Erinevad keelemängud
29.märts
Elukutsed (piltmõistatuste ja –ülesannete lahendamine). Oma nädalast kirjutamine
5.apr
Küsimuste moodustamine, küsimustele vastamine. Hea uudisega kirjakese koostamine kaaslasele (WB p 103).
12.aprill
Sõnavaramängud
19.aprill
Suur Reede
vaheaeg
3.mai
Sõnavaramängud
10.mai
Retsepti põhjal toidu/koogi/joogi valmistamine ja selle esitlemine kaaslastele.
17.mai
Kui palju see maksab? Dialoogid. Kauplusemäng.
24.mai
loovuslaager
31.mai
Oma lemmikloomast jutustamine/kirjutamine. Loomapidamisega seotud kohustused.
5. klassi lõpetaja:
1) saab õpitud temaatika piires aru lausetest ja sageli kasutatavatest väljenditest;
2) mõistab olulist õpitud temaatika piires;
3) oskab kirjutada lihtsat seotud teksti õpitud temaatika piires;
4) tuleb toime teda puudutavates igapäevastes suhtlusolukordades õpitavat keelt emakeelena
kõnelejaga;
5) huvitub õpitavat keelt kõnelevatest maadest ning nende kultuurist ja oskab näha õpitava maa ja oma maa kultuuri sarnasusi ja erinevusi
6) rakendab õpetaja juhendamisel varem omandatud õpioskusi ja -strateegiaid;
7) töötab õpetaja juhendamisel iseseisvalt, paaris ja rühmas; osaleb projektides;
8) seab endale õpieesmärke ning hindab koostöös kaaslaste ja õpetajaga oma saavutusi.
9) oskab kasutada sõnaraamatuid, käsiraamatuid, veebimaterjale
Praktilise inglise keele kursuses kasutatakse kujundava hindamise põhimõtteid. Numbrilise hindamise korral kantakse hinded e-koolis inglise keele päevikusse (hindelised tööd täpsustab õpetaja inglise keele ainekaardis).
Õpilasel on kohustus ebaõnnestunud töö, mida on hinnatud hindega «puudulik» või «nõrk» järele vastata 10 päeva jooksul alates töö toimumise päevast. Kui õpilane puudub kohustusliku hindelise töö tunnist vm arvestuslikust õppeülesandest märgitakse eKooli päevikusse märk „0“. Hindelise töö järeletegemine on kohustuslik. Märk "0" asendub hindega pärast töö tegemist/ esitamist või "1"-ga, kui 10 päeva jooksul ei ole tööd järele vastatud.
Konsultatsioonid ruum 200a kolmapäev kell 13.00