0 kaarti!
Autor: Inna Vann klassiõpetaja Kontakt: Inna.Vann@nooruse.edu.ee |
Loodud: 11. detsember 2018. a. kell 10.56
Muudetud: 19. detsember 2018. a. kell 09.27
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
I nädal
* Leevikesed, tihased (voolimine)
* Linnu söögimaja (kleepetöö)
* Lumehelvestest puu (käärid, valge paber, liim)
II nädal
* Lumehelves (joonlaud, valge paber)
* Munakarbist lumememm (munakarp, käärid, liim)
III nädal
* Talvepilt ( tööle raami meisterdamine)
* Talvised kuused (liim, koogialuse paber, käärid)
IV nädal
* Lumememmed (voolimine)
* Volditud lumememmed KT lk 59
V nädal
* Vastlakuklid (värvilised paberid, käärid, liim)
* Sõbrapäeva kaart
VI nädal
*
* Pikk Hermann (paberrull, käärid, valge paber, liim)
VII nädal
* Rahvariide seelik (värvilised paberid, käärid, liim)
* Muhu pätid (värvilised paberid, käärid, liim)
VAHEAEG
I nädal
* Kindakirjad (ruuduline paber, käärid, värvipliiatsid)
* Töö lõpetamine
II nädal
* Voltimine
* Tööde lõpetamine
III nädal
* Looduslikust materjalist pilt
* Tulbikett
IV nädal
* Linnud murul
* Pajupõõsas KT lk 60
V nädal
* Tüdruk vihmavarjuga
* Ruumiline kaart
VI nädal
* Lillepärg
* Linnupesa
VII nädal
* Nõiad
* Lilleaed
VAHEAEG
I nädal
* Kingitus emale
* Kaart emale
II nädal
* Volditud tulp
* Lill potis
III nädal
* Õitsev võilill
* Mesilane
IV nädal
* Lilleaed
* Tööde lõpetamine
V nädal
Tööde lõpetamine
VI nädal
Projektipäevad
Praktika
*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
2. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
II poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata
Konsultatsioon esmaspäeviti kell 13.00 ruumis 207.