Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Loodusõpetus: 2b prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Ülle Jasmin

klassiõpetaja

Kontakt: Ulle.Jasmin@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. september 2018. a. kell 10.17
Muudetud: 6. september 2018. a. kell 10.49

Õppeaasta: 2018/2019

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Loodusõpetus kujundab algteadmised ja -oskused teiste loodusteaduslike ainete (bioloogia, füüsika, geograafia ja keemia) õppimiseks ning loob aluse teadusliku mõtlemisviisi kujunemisele. Loodusõpetus aitab õpilasel omandada üldised alused looduskeskkonna terviklikuks tajumiseks ning esmaste seoste mõistmiseks inimese ja tema elukeskkonna vahel. Õpilane õpib märkama ning eesmärgistatult vaatlema elus- ja eluta looduse objekte ning nähtusi, andmeid koguma ning analüüsima ning nende põhjal järeldusi tegema.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

05.09
Maismaataimed. Taimede välisehitus. tv. lk. 4- 9
12.09
Puud. tv. lk. 10- 17
19.09
Põõsad. Marjapõõsad. tv. lk. 18- 19
26.09
Rohttaimed. tv. lk. 20 Lisa tv. lk. 21- 24
03.10
Veetaimed ja nende erinevus maismaataimedest. Tv. lk. 25- 27
10.10
Taimede kordamine tv lk 29- 31.
17.10
Kokkuvõte teemast: TAIMERIIK- projekti kokkuvõte.
31.10.
Maismaaloomad. Loomade välisehitus. Tr lk 33-36
07.11.
Metsloomad. Tr lk 37
14.11.
Maod ja sisalikud. Tr lk 41-42
21.11.
Linnud. Tr lk 43-44
28.11.
Veeloomad. Kalad. Tr lk 48-50
05.12.
Koduloomad.Loomade toitumine. Tr lk 54-55
12.12.
Loomade kasvamine. Tr lk 56-57
19.12.
Projekti kokkuvõte. Loomade kordamine. Tr lk 58-60
09.01.
Ilm. Ilma tunnused õhutemperatuur ja selle mõõtmine Tr lk 4-7
16.01
Pilvisus, sademed Tr lk 8-9

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

õpilane
* oskab teha vahet elusal ja elutul
* teab, et toitumine on elusorganismide üks põhitunnustest
* oskab näha ja leida taimede juures kergesti märgatavaid tunnuseid ja selle alusel neid rühmitada
* oskab nim. Eestis levinuimaid leht- ja okaspuid;
* tunneb puid lehtede ja okaste järgi;
* oskab eristada puud, põõsast ja puhmast;
* oskab nim. Eestis kasvatatavaid teravilju;
* teab levinumaid Eesti elukooslusi ja bioloogilisi liike;
* kasutab õigesti õpitud mõisteid.

Hindamine üles

2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
Õpetajal on õigus valida kas lühema või pikema kirjaliku/suulise sõnalise hinnangu andmise vahel. Kõik hinnangud ei pea kajastuma e-koolis. Paljud tagasisided-hinnangud kajastuvad vaid õpilaspäevikus või õpilase töölehel.
E-kooli tunnistusel kasutatakse tähti ehk lühendeid ja need on kogu kooliastmele ühesugused. Tagasiside ei sisalda emotsioone, vaid teavitab iga konkreetse oskuse OMANDATUST.
Oskuse saavutatuse lühendid ülekooliliselt 1. kooliastme KLASSITUNNISTUSEL:
T – teab, oskab, rakendab, teeb, sooritab, mõistab
P – peab harjutama, treenima (midagi on veel vajaka)
O – omandamata

Konsultatsioon teisipäeviti kell 13.00 ruumis 208