0 kaarti!
Autor: Merle Tustit klassiõpetaja Kontakt: Merle.Tustit@nooruse.edu.ee |
Loodud: 2. september 2018. a. kell 21.05
Muudetud: 2. september 2018. a. kell 21.43
Õppeaasta: 2018/2019
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
I õppenädal
Järjehoidja - käärilõige (geomeeriliste kujundite lõikamine)
II õppenädal
Kala - voltimine
III õppenädal
Õunad ja pirnid - ümarvormi voolimine
IV õppenädal
Õun koos õunaussiga - käärilõige + voltimine
V õppenädal
Seened - voolimine
VI õppenädal
Töö kuivatatud puulehtedest
VII õppenädal
Topsi voltimine, viskemängu valmistamine
VAHEAEG
8. õppenädal
Kaart isadepäevaks
9. õppenädal
Kaart isadepäevaks
10. õppenädal
Plastiliinist voolimine: minu kiisu
11. õppenädal
Kübar kadrile - meisterdamine papptaldrikust
12. õppenädal
Lemmiklooma meisterdamine papirullist
13. õppenädal
Jõulukaunistuste valmistamine klassi kaunistamiseks
14. õppenädal
Jõulukaardi meisterdamine
15. õppenädal
Päkapiku voltimine
VAHEAEG
16. õppenädal
Järjehoidja lugemikule "Jaaniussike" - käärilõige (ringi lõikamine)
17. õppenädal
Meisterdamine papptaldrikust
Õpilane:
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
*Tööõpetus kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut
*Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna
*Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus,loomingulisus, loogilisus ja lõpptulemuse kvaliteet.
1. klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja e-koolis. eKoolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaastal hindamisele tulevad osaoskused:
* Oskad kasutada õpitud töövõtteid
* Sul on kaasas vajalikud töövahendid
* Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Osaoskuste hindamisel on kasutusel tähed:
T - tead ja oskad
P - pead veel harjutama
O - oskus omandamata
Lisaks on:
* e- koolis kasutusel tähed KH (kujundav hindamine), millele järgneb selgitus, milline on osaoskuse saavutus.
Konsultatsioon neljapäeviti kell 13.00 - 13.45 ruumis 205.
Sellel ajal saab:
1) Teha järgi puudumise tõttu tegemata töid.
2) Lõpetada tunnis poolelijäänud tööd