0 kaarti!
Autor: Kersti Kirs inglise keele õpetaja Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee |
Loodud: 6. veebruar 2018. a. kell 14.29
Muudetud: 6. veebruar 2018. a. kell 14.29
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta
Kestvus: 1 tund nädalas
Kunstiõpetuses ergutatakse õpilase kujutlusvõimet ja loovust, tasakaalustatakse emotsioone ja kujundatakse maitseotsustusi ning huvi kunstikultuuri vastu.
Õpilane:
* arendab loovust praktilise tegevuse kaudu;
* omandab tööharjumusi, keskendub ülesandele ja koostööoskusele ;
* kujundab oma ümbruse kaudu kunstikultuuri teadvustamist ja hoidmist;
* tutvub oma kodukoha kunsti ja kultuuriga;
* õpib tundma visuaalse kunsti liike ja mõisteid;
* õpib kompositsioonivõtete kasutamist kujundusülesannete lahendamisel nii ruumis kui
tasapinnal.
21. nädal (22.-26. jaanuar)
Optiline kunst - töö lõpetamine
22. nädal (29.-2. veebruar)
Lemmiktegelase joonistamine raamatust
23. nädal (5.-9. veebruar)
Sõbrapäeva kaardi joonistamine
24. nädal (12.-16. veebruar)
Klassi kaunistamine sõbrapäevaks.
25. nädal (19.-23. veebruar)
EV 100 kollaaz
VAHEAEG
27. nädal (5.-9. märts)
28. nädal (12.-16. märts)
29. nädal (19.-23. märts)
30. nädal (26.-30. märts)
31. nädal (2.-6. aprill)
32. nädal (9.-13. aprill)
33. nädal (16.-20. aprill)
VAHEAEG
35. nädal (2.-4. mai)
36. nädal (7.-11. mai)
37. nädal (14.-18. mai)
38. nädal ( 21.-25. mai)
39. nädal (28.-1. juuni)
40. nädal (4.-8. juuni)
4. klassi õpilane
* tunneb visuaalse kunsti põhimõisteid ja oskab neid kasutada kõnes ja kirjas;
* oskab kasutada värvi- ja viltpliitasi ning guai - ja akvarellitöödeks vajalikke materjale, vahendeid ja tehnikaid;
* oskab kasutada kujutamise ja kujundamise viise kuntiliseks eneseväljendamiseks;
* tunneb vormi-, värvi-, kompositsiooni-, perspektiivi- ja kirjaõpetuse lihtsamaid reegleid;
* väärtustab rahvakunsti;
* oskab kujutada liikumist;
* külastab poolaastas vähemalt ühte kunstiüritust ja/või kaasaegse kunsti näitust, mõtestab nähtut
Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.
Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.
Kunsti tundi hinnatakse hindega "arvestatud" (A) kaks korda õppeaastas (19. jaanuar ja 4. juuni).