Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Kunst: 4c prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Kersti Kirs

inglise keele õpetaja

Kontakt: Kersti.Kirs@nooruse.edu.ee

Loodud: 6. veebruar 2018. a. kell 14.29
Muudetud: 6. veebruar 2018. a. kell 14.29

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, II poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Kunstiõpetuses ergutatakse õpilase kujutlusvõimet ja loovust, tasakaalustatakse emotsioone ja kujundatakse maitseotsustusi ning huvi kunstikultuuri vastu.
Õpilane:
* arendab loovust praktilise tegevuse kaudu;
* omandab tööharjumusi, keskendub ülesandele ja koostööoskusele ;
* kujundab oma ümbruse kaudu kunstikultuuri teadvustamist ja hoidmist;
* tutvub oma kodukoha kunsti ja kultuuriga;
* õpib tundma visuaalse kunsti liike ja mõisteid;
* õpib kompositsioonivõtete kasutamist kujundusülesannete lahendamisel nii ruumis kui
tasapinnal.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

21. nädal (22.-26. jaanuar)
Optiline kunst - töö lõpetamine

22. nädal (29.-2. veebruar)
Lemmiktegelase joonistamine raamatust

23. nädal (5.-9. veebruar)
Sõbrapäeva kaardi joonistamine

24. nädal (12.-16. veebruar)
Klassi kaunistamine sõbrapäevaks.

25. nädal (19.-23. veebruar)
EV 100 kollaaz

VAHEAEG

27. nädal (5.-9. märts)


28. nädal (12.-16. märts)


29. nädal (19.-23. märts)


30. nädal (26.-30. märts)


31. nädal (2.-6. aprill)


32. nädal (9.-13. aprill)


33. nädal (16.-20. aprill)


VAHEAEG

35. nädal (2.-4. mai)


36. nädal (7.-11. mai)


37. nädal (14.-18. mai)


38. nädal ( 21.-25. mai)


39. nädal (28.-1. juuni)

40. nädal (4.-8. juuni)

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

4. klassi õpilane
* tunneb visuaalse kunsti põhimõisteid ja oskab neid kasutada kõnes ja kirjas;
* oskab kasutada värvi- ja viltpliitasi ning guašši - ja akvarellitöödeks vajalikke materjale, vahendeid ja tehnikaid;
* oskab kasutada kujutamise ja kujundamise viise kuntiliseks eneseväljendamiseks;
* tunneb vormi-, värvi-, kompositsiooni-, perspektiivi- ja kirjaõpetuse lihtsamaid reegleid;
* väärtustab rahvakunsti;
* oskab kujutada liikumist;
* külastab poolaastas vähemalt ühte kunstiüritust ja/või kaasaegse kunsti näitust, mõtestab nähtut

Hindamine üles

Kunstiõpetuse kui loovaine hindamine on individuaalne, arvestab iga õpilase võimeid ja arengut.
Hinnatakse teadmisi, loovat tegevust, teadmiste ja oskuste rakendamist iseseisvas praktilises töös, valminud kunstiteost tervikuna.
Hindamise aluseks on õpilase areng õppetegevuse käigus, loomingulisus ja suhtumine õppetöösse.

Hindamisel arvestatakse:
1. Teemale vastavus ja loominguline lähenemine sellele.
2. Kompositsiooni väljenduslikkus.
3. Meeleolu edastamine värvidega.
4. Figuuride dünaamika.
5. Töö korrektsus.

Kunsti tundi hinnatakse hindega "arvestatud" (A) kaks korda õppeaastas (19. jaanuar ja 4. juuni).