Ainekaardid

Minu ainekaardid:

0 kaarti!


13348 ainekaarti
63 õppeainet
121 õpetajat

Koorilaul: 2a, 2d prindi

Lehekülje menüü: Miks? Sisu Oskused Hindamine

Autor:

Mai Rand

muusikaõpetaja

Loodud: 10. september 2017. a. kell 11.49
Muudetud: 10. september 2017. a. kell 11.49

Õppeaasta: 2017/2018

Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta

Kestvus: 1 tund nädalas

Miks me seda ainet õpime? üles

Koorilaulu eesmärgiks on panna õpilane huvituma muusikast kui kunstiliigist ning kujundada tema esteetilist maitset; suunata teda loovalt mõtlema ning muusikaliste tegevuste kaudu ennast väljendama; laiendada õpilase üldkultuurilist silmaringi ning väärtustada eesti rahvakultuuri; arendada koorikollektiivis laulmise oskust, laululist hingamist ja vokaali; kaunistada kooli üritusi.

Mida me tundide jooksul teeme? (tundide kaupa) üles

6.09 - Aasta plaanide tutvustamine. Hea tuju laul.
13.09 - Hea tuju laul. Kummisäärik. Rütmimängud.
20.09 - Hea tuju laul. Kummisäärik. Rütmimängud.
27.09 - Naeratuse laul. Kummisäärik. Muusikalised liikumismängud.
4.10 - Naeratuse laul. Kummisäärik. Muusikalised liikumismängud.
11.10 - Loomade pidu. Hea tuju laul. Rütmimängud.
18.10 - Kummisäärik. Loomade pidu. Saated kehapillil. Mängud.
1.11 - Jõulurepertuaari tutvustus.
8.11 - Jõulurõõm, Päkapikkude tulek. Rütmimängud.
15.11 - Jõulurõõm, Päkapikkude tulek. Rütmimängud.
22.11 - - Naeratuse laul. Jõululaulud. Muusikalised liikumismängud.
29.11 - Jõulumaa. Muusikalised liikumismängud.
6.12 - Jõulumaa ja teised talvelaulud. Hea tuju laul. Rütmimängud.
13.12 -Valmistume tegevuste päeva esinemiseks. Saated kehapillil. Mängud.
20.12 - Valmistume tegevuste päeva esinemiseks. Saated kehapillil. Mängud.
10.01 - Lumeveski laul. Sõbralaul. Mängud.
17.01 - Lumeveski laul. Sõbralaul. Mängud.

Milliseid oskusi õpilased saavad? üles

Õpilane oskab end muusikaliste tegevuste kaudu loominguliselt väljendada ning väärtustab eesti rahvakultuuri; ta on saanud esmase koorikollektiivis laulmise kogemuse, teadmised laululisest hingamisest ja vokaalist; on omandanud poolaasta jooksul õpitud lauluvara.

Hindamine üles

Õpilastele antakse sõnalisi hinnanguid (T= „tead ja kasutad“, P= „pead veel harjutama” või O= „oskus omandamata“) lähtuvalt oodatavatest õpitulemustest (vt ainekaardi osa „Milliseid oskusi õpilased saavad“).
Kokkuvõttev hinnang märgitakse 2 korda aastas poolaasta lõpus sõnaliselt ning sisaldab järgmisi osaoskusi:
1. Laulad ilmekalt ja õige kehahoiuga
2. Oled omandanud 1. poolaasta jooksul õpitud lauluvara
3. Oskad koorikaaslasi kuulata ja laulda dirigendi käe järgi