0 kaarti!
Autor: Katrin Kannik väikerühma õpetaja Kontakt: Katrin.Kannik@nooruse.edu.ee |
Loodud: 30. august 2017. a. kell 11.45
Muudetud: 6. september 2017. a. kell 10.58
Õppeaasta: 2017/2018
Õppekava: Põhikooli õppekava, I poolaasta
Kestvus: 2 tundi nädalas
Tööõpetuse õpetamisega taotletakse, et õpilane
• omandab vajalikud oskused igapäevaeluks, tööks ja harrastusteks;
• omandab teadmisi mitmesuguste materjalide, töövahendite ja -traditsioonide kohta ning oskab neid oma töös kasutada;
• kogeb eneseteostuse võimalusi käelise tegevuse kaudu, arendab loovust ja esteetilist maitset;
• õpib tundma ja valima sobivamaid töövõtteid, olema säästlik ettevõetud töös;
• arendab tööks vajalikke isiksuse omadusi: vastutustunnet, täpsust, püsivust ning töökultuuri ja -harjumusi;
• omandab oskuse iseseisvalt mõelda, töötada, otsustada, hinnata oma tööd kriitiliselt.
I NÄDAL
* värvilised õunad
v: värvilised paberid, käärid, liim,
* tööde lõpetamine
II NÄDAL
* Õun ja õunauss
v: guaššid, papptaldrik, värviline paber, käärid)
* fantaasiatöö
v: kuusekäbi, plastiliinid
III NÄDAL
*Juurviljad
v: värvilised paberid, käärid
* Volditud seen
v: käärid, värvilised paberid
IV NÄDAL
* Puravikud
v: värvilised paberid, WC rull, liim
V NÄDAL
* Mets
v: kalendripilt, kuivatatud puulehed, PVA
* Lehed
v: värvilised paberid, käärid,
VI NÄDAL
* Lehepärg
v. paberist ring, kuivatatud lehed, PVA
* Seemnetest pilt
v: erinevad seemned, PVA
VII NÄDAL
* Sügise poiss ja tüdruk
v: vahtralehe sabloon, värviline paber, liim, värvi- ja viltpliiatsid
* Töö lõpetamine
VAHEAEG
I NÄDAL
* Paberribadest kõrvits
* Halloweeni maskid
II NÄDAL
* Mardimask
* Isadepäeva kaart
III NÄDAL
* Lehepärg
* Tööde jätkamine
IV NÄDAL
* Kalad
* Veealune maailm
V NÄDAL
* Mask
* Tööde lõpetamine
VI NÄDAL
* Küünal
* WC rullidest kaunistused
VII NÄDAL
* Jõulupärg
* Küünlad meie klassi alusel
VIII NÄDAL
* Päkapikud
* Jõulukaardid
VAHEAEG
I nädal
II nädal
*õpilane omandab teadmisi erinevate materjalide ja töövahendite kohta
*kasutab materjale säästlikult
*tutvub erinevate tehnikatega
*oskab kujundada ja konstrueerida ruumis ja tasapinnal
*oskab iseseisvalt töötada, arvestades töö teostamisel tööle seatud ülesandeid ja eesmärke
*oskab töökohta tööks organiseerida
*täidab töötades ohutusnõudeid
*tagab korra ja puhtuse töökeskonnas
2. .klassi õpilaste teadmistele ja oskustele antakse sõnalisi hinnanguid. Hinnangud kajastuvad õpilaspäevikus ja/või kirjalikul tööl. e-Koolis kajastuvad õpilase puudumised ja märkused. Sõnaliste hinnangute andmisel toetutakse kujundava hindamise põhimõtetele. Hinnang on õpilase positiivse enesehinnangu kujunemise aluseks.
I poolaasta lõpus antakse õpilasele tagasiside järgmiste osaoskuste omandamise kohta:
1. Oskad kasutada õpitud töövõtteid.
2. Sul on kaasas vajalikud töövahendid.
3. Teed oma tööd hoolikalt ja viid alustatu lõpuni.
Igat osaoskust hinnatakse eraldi, kasutades tähti:
T- tead, kasutad, oskad
P- pead veel harjutama
O- oskus omandamata